کد خبر: ۱۹۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳ 08 March 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
ششمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان امروز در استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد
تقی کهوریان معاون امور عمرانی استانداری و جانشین رئیس ستاد اجرائی خدمات سفر استان با بیان اینکه مردم آذربایجان غربی به میهمان نوازی و پذیرایی ازمسافران مشهور هستندگفت: رزمایش نوروزی دستگاههای عضو این ستاد نوعی اعلام آمادگی و رونمائی از تمهیدات و توانمندیهای ستاد است در آستانه سال نو و آماده سازی مقدمات پذیرایی از مسافران نوروزی به استان است که با مشارکت و اهتمام جدی دستگاههای اجرایی و خدمات رسان اجرا می شود.
وی ایام تعطیلات نوروز را فرصتی برای معرفی استان به هموطنان دانست و افزود : این استان دارای ظرفیت های بالای گردشگری است که صرف نظر از اهداف اقتصادی ، ما باید در پی این باشیم که مسافران و گردشگرانی که به استان  ما سفر می کنند لحظات و ایام خوبی را داشته باشند و با رضایت مندی خاطر به شهر و دیارشان برگردند.
معاون امور عمرانی استانداری به جاذبه های فرهنگی و محصولات و سوغاتی های استان و ارومیه اشاره کرد و گفت : مردم استان ما ذاتاً خونگرم و مهمان نواز هستند وامیدواریم با تلاش شبانه  روزی همه دستگاهها ی عضو ستاد اهداف تعریف شده محقق شود و در نهایت استان آذربایجان غربی جایگاه خوبی را از نظر کیفیت خدمات  رسانی در سطح کشور بدست آورد.
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان نیز با اشاره به آخرین مصوبات ستاد مرکزی خدمات سفر کشور ، اظهار نمود : طی مصوبات ستاد مرکزی مقرر شده استانهای برتر و نمونه کشور در زمینه نحوه خدمات رسانی عمومی ایام نوروز سال آتی با توجه به معیارها و شاخص های ویژه ای مشخص و معرفی شوند.
جلیل جباری به شاخص های ابلاغی ستاد مرکزی در خصوص ارزیابی عملکرد استانها اشاره کرد و گفت : ازجمله این معیارها ، نحوه اقامت و میزان رضایت گردشگران ، کاهش تصادفات و نحوه خدمات رسانی دستگاههای استانی می باشند که ما باید سعی کنیم تا با تعامل و انجام بهینه و بموقع وظایفمان به ارتقاء جایگاه استان در کشور کمک کنیم .
در این جلسه حسین امامی معاون گردشگری اداره کل به رزمایش ترافیکی در بیست و پنجم اسفند اشاره کرد و گفت : قرار است در این روز به عنوان روز برگزاری نمایش عمومی خدمات سفر دستگاههای عضو ستاد ، این اداره کل تمام اقلام تبلیغاتی را اعم از بروشورهای اطلاع رسانی ، پکیج ها و بسته های سفررا رو نمائی کند.
در این جلسه با تاکید بر اعلام آمادگی همه اعضاء ستاد جهت برگزاری رزمایش ترافیکی 25 اسفند، مقرر شد در ایام نوروز تعدادی از مساجد سطح استان بصورت تمام وقت برای ادای فریضه نماز مسافران دایرباشند.مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار