رئیس شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد گفت: روستاهایی که در مسیر جاده‌های اصلی هستند به ماشین آتش‌نشانی مجهز می‌شوند.
کد خبر: ۱۹۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹ 07 March 2016
به گزارش خبرگار مهر، پژمان نیک‌اقبالی بعد ازظهر یکشنبه در نشست شورای ترافیک استان با بیان اینکه برخی دهیاری‌های استان نیازمند ماشین آتش‌نشانی هستند، افزود: این امر در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم استان و مدیریت مطلوب حوادث انجام می شود.

وی با اشاره به افزایش آمار تصادفات در استان اظهار داشت: آمار تصادفات در استان افزایش داشته است اما آمار تصادفات منجر به فوت در استان کاهش هشت درصدی داشته است.

نیک اقبالی تصریح کرد: خط‌ کشی خیابانهای اصلی و معابر شهرها ضروری است و این امر باید در اسرع وقت انجام شود.

وی با بیان اینکه شهرداریها باید بر قیمت ورودی مکانهای تفریحی و گردشگری استان نظارت داشته باشند، گفت: در راستای رفاه حال مسافران نوروزی همه دستگاهها و مسئولین باید همکاری داشته و شرایط را برای حضور مسافران نوروزی آماده کنند.

نیک اقبالی یادآور شد: مدیران عضو شورای ترافیک استان باید در مدت تعطیلات نوروزی در دسترس باشند.

دبیر شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: ۸۰ درصد مجروحین ناشی از تصادفات معابر درون‌شهری عابرین پیاده هستند.

ابراهیم عبدالی با بیان اینکه ۷۴ درصد متوفیان در حوادث رانندگی عابرین هم پیاده هستند، افزود: در راستای کاهش این آمار و افزایش ایمنی در جاده ها باید تدابیر لازم اتخاذ شود.

وی احداث پل‌های عابر پیاده و مکانیزه کردن این پل‌ها را دو عامل مهم در کاهش تصادف و ایمنی عابرین پیاده دانست و افزود: شناسایی نقاط حادثه‌خیز، نصب چراغ‌ راهنمای عابرین پیاده، خط ‌کشی گذرگاه‌های عابر پیاده و نصب موانعی استاندارد برای کاهش سرعت ماشینها نقش مهمی در کاهش حوادث رانندگی در جاده های درون شهری دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار