کد خبر: ۱۹۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 06 March 2016


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: کمک هزینه معیشت 38هزار نیازمند دراین استان درآستانه سال نو پرداخت شد .

علی سالارکیا روز یک شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امسال 140 میلیارد ریال بابت کمک هزینه معیشت به مددجویان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در راستای برطرف کردن بخشی از موانع و مشکلات زندگی آنان است پرداخت شده است .

وی با اشاره به اینکه عدد پرداختی مستمری ماهیانه در کل کشور ثابت و بر اساس مصوبه مجلس و بودجه تخصیصی دولت می باشد، ادامه داد : کمیته امداد در راستای بهبود زندگی و حل مشکلات محرومان و نیازمندان ، خدمات دیگری را از جمله جذب خیرین و حامیان نیکوکار و واریز کمکهای آنان به حساب مددجویان انجام می دهد .

این مسئول گفت : بعنوان مثال هر یتیم تحت حمایت کمیته امداد البرز از محل کمکهای حامیان نیکوکار استان ، بطور متوسط ماهیانه 250 هزار تومان و هر فرزند خانواده دارای سرپرست بیمار و از کار افتاده بطور متوسط 100 هزار تومان دریافت میکند .

وی با اشاره به تلاش و کار گسترده این نهاد در جهت اشتغالزایی ، افزود : پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در راستای توانمندسازی مددجویان انجام شده و مددجویان با دریافت این تسهیلات می توانند برای خودشان شغل ایجاد کنند و به سمت خودکفائی و کسب استقلال اقتصادی حرکت کنند .

مدیرکل کمیته امداد ضمن قدردانی از نیّات خیرین و خداپسندانه مردم نیکوکار این استان به محرومان بیان کرد : مردم خیر استان البرز در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین ، زکات ، جشن عاطفه ها و نیکوکاری ،کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به کمیته امداد پرداخت می کند .

وی خاطرنشان کرد : کمیته امداد علاوه بر پرداخت کمک هزینه معیشت ، خدمات حمایتی دیگری از جمله کمک هزینه های تحصیلی ، درمان ، جهیزیه ، تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی را به مددجویان خود ارائه می کند.

سالارکیا افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی فراوانی که گریبانگیر محرومان تحت حمایت استان البرز است ، مساعدت و یاری خیرین و مشارکت آنها در طرحهای فقر زدایی کمیته امداد ، ما را در تحقق اهداف مورد نظر یاری می کند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار