رئیس شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد از کاهش 8 درصدی تصادفات فوتی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 06 March 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پژمان نیک‌اقبالی صبح امروز در نشست شورای ترافیک استان با بیان اینکه تمام مصوبات این شورا در سال جاری اجرایی شد، اظهار کرد: از 25 اسفند تا 15 فروردین هرگونه حفاری ممنوع است، همچنین در همین مدت تمامی عملیات راهسازی در استان متوقف می‌شود.
رئیس شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دستگاه‌هایی که در خط مقدم تبادل فرهنگی هستند برخوردهای مناسبی با مسافران نوروزی داشته باشند.
وی بر مستندسازی تصویری و آماری دستگاه‌ها در ایام نوروز تأکید کرد و افزود: مدیران عضو شورای ترافیک در مدت تعطیلات نوروزی در دسترس باشند و شماره معاونین و مدیران تا دو رده پایین‌تر را به شورای ترافیک اعلام کنند تا در صورت بروز مشکل فورا در محل حادثه حاضر شوند.
این مسئول بر آمادگی ستاد مدیریت بحران شهرستان‌ها در ایام نوروز خبر داد و بیان کرد: ستاد بحران در این ایام آمادگی لازم را داشته باشد تا در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای اقدامات مورد نیاز انجام شود.
نیک‌اقبالی تصریح کرد: گاها دیده می‌شود در تصادفاتی که در محورها استان رخ می‌دهد عده‌ای زیادی از مردم تجمع می‌کنند که همین کار امدادرسانی را با مشکل مواجه می‌کند که لازم است مردم در کاهش آمار حوادث و تصادفات همکاری کنند.
وی با اشاره به اینکه براساس آمارهای موجود تصادفات در استان افزایش داشته است، گفت: علی‌رغم افزایش آمار تصادفات اما تصادفات منجر به فوت در استان کهگیلویه و بویراحمد 8 درصد کاهش نشان می‌دهد.
این مسئول بر خط‌کشی معابر و خیابان‌های اصلی شهرها تأکید کرد و افزود: شهرداری‌ها نسبت به قیمت ورودی تفرج‌گاه‌ها و مکان‌های گردشگری نظارت داشته باشند.
نیک‌اقبالی از مجهز شدن برخی دهیاری‌های استان به ماشین آتش‌نشانی خبر داد و یادآور شد:
روستاهایی که در مسیر جاده‌های اصلی هستند به ماشین آتش‌نشانی مجهز می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار