مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: در راستای ارائه خدمات بیمه سلامت به روستائیان در سال ۹۳ مبلغ ۱۲۳ میلیارد تومان در این بخش هزینه شد.
کد خبر: ۱۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹ 06 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی علیرضا رمزی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: تجهیز و تعمیر مراکز بهداشتی در روستاها با هدف ارتقای ارائه خدمات بهداشتی به روستائیان انجام می‌شود.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات بیمه سلامت به روستائیان در سال 93 مبلغ 123 میلیارد تومان در این بخش هزینه شد که از این مبلغ 10 میلیارد و 300 میلیون تومان برای بهبود استاندارد و فضای فیزیکی مراکز بهداشتی روستایی و محل زیستی پزشکان اختصاص پیدا کرد.

رمزی با بیان اینکه 5 میلیارد و 500 میلیون تومان برای خرید مکمل‌های دارویی در سال 93 هزینه شد،گفت: مانده اعتبارات اختصاص یافته به ارائه خدمات به روستائیان در بخش ارائه خدمات پزشکی، دارویی، پاراکلینیک، تصویر برداری و دندان پزشکی هزینه شده است.

وی به تعداد پزشکان و ماما فعال در مراکز بهداشت روستایی خراسان رضوی اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 489 پزشک و 361 ماما در مراکز بهداشت روستایی استان خدمت می‌کنند.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی تصریح کرد: امیدواریم میزان اعتبارات بیمه سلامت در بخش‌های مختلف و بخش روستایی برای امسال افزایش داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار