فرمانده انتظامی خاتم از افزایش صد درصدی تماس های مردمی با پلیس 110 این شهرستان از ابتدای سالجاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۹۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 02 March 2016
به گزارش تابناک یزد،سرهنگ علیرضا صالحی افزود: شهروندان این شهرستان سال جاری دو هزار و 542 تماس با 110 داشته اند که بیشترین تماس های حاصل شده در زمینه نزاع و درگیری بوده است.
وی با بیان اینکه افزایش تماس های مردم ناشی از اعتماد آنها به نیروی انتظامی و پلیس می باشد اظهار کرد: از این تعداد تماس 687 تماس در زمینه ارشاد و راهنمایی بوده است.
صالحی یادآور شد: میانگین زمان حضور پلیس در صحنه بایستی تا 15 دقیقه باشد اما در این شهرستان ماموران نیروی انتظامی با میانگین زمان هفت دقیقه و هفت ثانیه بر سر صحنه حادثه حاضر می شوند.
وی ادامه داد: افزایش تماس ها با تلفن 110 نشان از اعتماد مردم با پلیس می باشد که با افزایش اعتماد امنیت بیشتر در جامعه را شاهد خواهیم بود.
فرماندهی نیروی انتظامی خاتم خاطرنشان کرد: مردم همانند گذشته به ناجا اعتماد داشته و بدانند که همکاری آنان با پلیس نقش مهمی در پیشگیری از جرائم خواهد داشت.
صالحی بیان داشت : حلقه وصل مردم و پلیس تلفن 110 می باشد که بلافاصله بعد از تماس در صحنه حضور می یابند و اقدامات لازم را انجام می دهند.
وی اظهار داشت: بایستی بحث امنیت را جدی گرفته چرا که در جامعه ای اگر امنیت نباشد پیشرفت در آن حاصل نخواهد شد.
وی یادآور شد: از مردم شهرستان انتظار داریم تا برادران ناجا را یاری و کمک کنند و نظرات و پیشنهادات خودشان را به ما ابلاغ کنند که ما نیز از نظرات آنها استقبال خواهیم کرد.
این مسئول اضافه کرد: مردم از تماس های غیرضروری پرهیز نمایند تا ماموران نیروی انتظامی بتوانند در زمانی که شهروندان نیاز به کمک رسانی و پاسخگویی دارند به نیاز آنها پاسخگو باشند.
صالحی افزود: شهروندان در مواجهه با هر مورد مشکوک با پلیس 110 تماس حاصل نمایند چرا که همکاری تنگاتنگ مردم با پلیس ضامن امنیت است.
وی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایان سال که اکثر مردم در تکاپوی شب عید هستند اگر هر گونه اخبار و اطلاعاتی در زمینه افراد غریبه می بینند با 110 تماس بگیرند تا شاهد سرقت در این ایام نباشیم.
وی همچنین اشاره کرد: مردم در زمان تماس خونسردی خود را حفظ نمایند و آدرس دقیق خود را اعلام نمایند تا ماموران به راحتی بتوانند بر سر صحنه حاضر شوند.
این مسئول ادامه داد: مردم از هر گونه تماس غیرضروری و اشغال این شماره خودداری کنند تا نیروی انتظامی بتوانند خدمت خوبی را به مردم شهرستان داشته باشند.
ایرنا یزد، شهرستان خاتم با 40 هزار نفر جمعیت در جنوبی ترین نقطه استان یزد به فاصله 240 کیلومتری شهر یزد قر ار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار