منتخب مردم ماهنشان و ایجرود در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی سرمایه گذاری، فراهم کردن زمینه اشتغال و رونق بخش کشاورزی را از مهمترین برنامه های خود در خانه ملت بیان کرد.
کد خبر: ۱۹۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 01 March 2016
سید مرتضی خاتمی در گفت و گو با ایرنا ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم ولایتمدار در انتخابات اخیر افزود: مردم آگاه و شجاع ایران اسلامی در حماسه 22 بهمن و با حضور در پای صندوق های رای پایبندی خود به نظام و انقلاب را در برابر دشمنان اسلام و ایران به منصه ظهور گذاشتند.
وی تاکید کرد: مردم ولایتمدار برای پاسداشت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس، انقلاب و هسته ای با هر رای خود به دشمنان ثابت کردند که این کشور مردمی و ولایی است و اجازه هیچ دخالتی را به بیگانگان نداده و نخواهند داد.
منتخب مردم ماهنشان و ایجرود در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه این مناطق محروم و اکثر جمعیت آن کشاورز هستند، نیازمند جذب سرمایه گذار و توسعه بخش کشاورزی و به دنبال آن ایجاد اشتغال در این بخش می باشند.
خاتمی با تاکید بر اینکه وابسته به هیچ حزب و جناحی نیست اظهار کرد: برای خدمت به مردم ولایتمداری که برای شکل گیری و حفظ انقلاب تلاش کردند و در هشت سال جنگ تحمیلی خون ها ریخته اند در تلاش خواهم بود.
سید مرتضی خاتمی 9 سال مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان قم، معاون دانشگاه علوم پزشکی این استان و پنج سال مسئول تامین و توزیع نیروی انسانی تخصصی وزارت بهداشت و درمان کشور بوده است.
16 نامزد انتخاباتی برای راهیابی به یک کرسی در دهمین مجلس شورای اسلامی در شهرستان های ماهنشان و ایجرود با هم رقابت کردند که سید مرتضی خاتمی از مجموع 54هزار و 698 رای صحیح ماخوذه با کسب 13هزار و 875رای به عنوان منتخب مردم این حوزه انتخابیه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار