کد خبر: ۱۹۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵ 05 April 2015
معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران، از سفر سه هئیت تجاری، اقتصادی و رسانه‌ای تا پایان فروردین ماه به استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، علی احسانی امروز در جلسه  برنامه ریزی و هماهنگی برای پذیرش این سه هئیت خارجی، اظهار داشت: در بخش پذیرش از هیئت رسانه‌ای که بیست و یکم فروردین ماه به منظور مستندسازی از ظرفیت‌های استان و معرفی جاذبه های آن به مردم کشور مذکور انجام می‌شود.

وی افزود: عزم مسئولان امر در زمینه ایجاد فضای مناسب در راستای به تصویر کشیده شدن پتانسیل‌های واقعی استان با تأکید بر محور گردشگری مورد توجه است.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران گفت: تجلی قدرت استان برای جذب سرمایه‌گذاری خصوصی و نمایش توان مازندران در زمینه‌های مختلف صادرات، محصولات باغبانی و لبنی و صنعت دام و طیور از جمله اموری است که می‌تواند علاوه بر معرفی ظرفیت‌ها و جذب سرمایه‌گذار، موجبات توسعه صنعت توریسم را در استان فراهم کند.

احسانی گفت: یک هئیت رسانه‌ای از کشور آذربایجان و دو هیئت اقتصادی- تجاری از کشورهای قرقیزستان و ویتنام به منظور گسترش روابط در زمینه‌های مختلف وارد مازندران می‌شوند.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران تصریح کرد: هدف اصلی سفر هیئت قرقیزستانی، پیگیری تفاهم‌نامه‌های قبلی و سفر هیئت ویتنامی به منظور مذاکرات در زمینه کشت فرا سرزمینی در این کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار