مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی :
تابناک: مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت : در سال آینده اخلاق‌مداری و ارتقاء‌ سطح نشاط و شادی در استان در اولویت این اداره کل قرار گرفته که تمام سعی و تلاش خود را برای تحقق آن به کار خواهیم بست.
کد خبر: ۱۹۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰ 29 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سعید ملکی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اعلام این خبر افزود: سال جاری برای ورزش استان سالی سرشار از موفقیت و افتخارآفرینی بود که امیدواریم در سال آینده نیز شاهد تدوام افتخارآفرینی ورزشکاران استان در میادین ملی و بین‌المللی باشیم.

وی تصریح کرد: در سال آینده اخلاق‌مداری و ارتقاء‌ سطح نشاط و شادی در استان در اولویت این اداره کل قرار گرفته که تمام سعی و تلاش خود را برای تحقق آن به کار خواهیم بست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: حضور موفق ورزشکاران در بازی‌های جام جهانی، آماده‌سازی ورزشکاران برای حضور در میادین ملی و بین‌المللی، فعال کردن بخش کمیته صنعت و ورزش، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، درآمد زایی، حضور موفق نمایندگان استان در مسابقات لیگ برتر از دیگر اولویت‌های اداره ورزش و جوانان استان در سال آینده به شمار می‌رود.

ملکی افزود: برگزاری مجامع ورزشی نیز از دیگر برنامه‌های این اداره کل به شمار می‌رود که در این راستا سال آینده شاهد برگزاری 13 مجمع انتخابی و چهار مجمع عمومی خواهیم بود.

وی ادامه داد:جذب و جلب حمایت‌های شرکت‌ها و بخش صنعت از جمله آلومینیوم‌سازی، پالایشگاه و پتروشیمی از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار