دادستان نوشهر
دادستان نوشهر از دستگیری4 متخلف انتخاباتی در نوشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۸۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱ 27 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، علی اکبر علیزاده در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از هیئت اجرائی و نظارت، اعضای شورای نظارت و تامین که سلامت و امنیت انتخابات را تامین کردند، اظهار کرد: از ساعات اولیه انتخابات برای بررسی تخلفات به همراه فرمانده انتظامی، معاونت فرماندار نوشهر در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردیم. 

وی با اشاره به اینکه در هیچ حوزه‌ای هیئت اجرائی ضعفی نداشت، افزود: یک‌سری شکایات ثبت‌شده داریم که به هیئت نظارت و اجرائی و دستگاه قضائی تحویل داده شد و یک‌سری گزارشات نیز به ما رسیده است که تمامی همکاران ما به سرعت جهت تحقیق در محل مورد گزارش حضور یافتند. 

دادستان نوشهر ادامه داد: از میان گزارشات رسیده فقط یک گزارش مسجل به ما رسیده است که در مرحله شروع با همکاری نیروی انتظامی در محل جمع شد، متهمان دستگیر شدند و در حال تحقیقات هستیم. 

وی خاطر نشان کرد: چهار نفر را با 9 شناسنامه در این رابطه دستگیر کردیم که فقط یک‌نفر آن‌ها شناسنامه داشت، تحقیقات در این زمینه به صورت میدانی در حال انجام است. 

علیزاده با تاکید بر اینکه انتخابات در حوزه نوشهر در سلامت کامل برگزار شد، گفت: نمی‌توانیم بگوئیم میزان جرائم صفربود اما تمام تلاش عوامل هیئت اجرائی و نظارت و شورای تامین در این‌که انتخابات در نهایت بی‌طرفی برگزار شود. 

وی در پایان با بیان اینکه برنده واقعی این انتخابات ملت است، خطاب به کاندیداها گفت: ما از کاندیداها چه آن‌هایی که رای می‌آورند و چه آن‌هایی که رای نمی‌آورند انتظار داریم که کاری نکنند تا حلاوت و شیرینی این انتخابات به کام مردم تلخ شود.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار