مقصودی و سبحانی فر به بهارستان رسیدند
شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سبزوار پایان یافت و صندوق های اخذ رای و نتایج حاصله تحویل استانداری خراسان رضوی شد درحالیکه رمضانعلی سبحانی فر و حسین مقصودی بیشترین آرا را کسب کردند.
کد خبر: ۱۸۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ 27 February 2016
 به گزارش تابناک رضوی، سبزوار از جمله شهرهای خراسان رضوی بود که بیشترین مشارکت را با حدود 62 درصد در این دوره از انتخابات تجربه کرد تا پیروز اصلی انتخابات مردم باشند.

فرماندار سبزوار گفت: "رمضانعلی سبحانی فر " و "حسین مقصودی" به عنوان نمایندگان شهرستان سبزوار در مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

احمد برادران به سلام سربدار اظهار داشت: براساس شمارش آرا حوزه انتخابیه سبزوار جناب حسین مقصودی با ۱۰۳هزار و۶۱۹ رای و رمضانعلی سبحانی‌فر با ۷۵هزار و ۳۴۲ رای به عنوان نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تعیین شدند.
 
وی افزود: در شهرستان سبزوار ۱۸نفر کاندیدا شده بودند ضمن اینکه جمع کل آرا در حوزه انتخابیه سبزوار ۲۴۱هزار رای بوده است.

این گزارش حاکیست در این شهرستان عنابستانی مسئول ستادهای انتخاباتی دکتر احمدی نژاد در سالهای 84 و 88 در خراسان رضوی نتوانست اقبال مردم سبزوار را برای حضور در خانه ملت جلب کند.

آمار رای شش نفر اول انتخابات سبزوار بزرگ با مشارکت فوق العاده مردم ( غیر رسمی )



١. حسين مقصودي 103619
٢. رمضانعلي سبحاني فر 75342
٣. علي اصغر عنابستاني 55796
٤. علي بروغني 49412
٥. محمد رضا راهچمني 45337
٦. علي اصغر آب سالان 24891

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
راه چمنی صحیح است لطفا دقت نمائید.
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
یوووووووووووووک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
درود به شرف و غیرت سبزواریها
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
درود برشرف وغیرت مردم دیارسربداران که بکاندیدای مورد حمایت اصولگرایان که پس از چندسال هنوز از دول قبلی حمایت میکنند را ینه دادن مردم سبزوار بسیار فهیم ودلسوز نظام وبا هیچکس تعارف ندارند واز دونماینده منتخب انتظار داریم استینهارو بالا بزنند واز توانمندیهای بلقوه سبزوار استفاده نمایند وعقب افتادگیها کاستیهای چند ساله شهرستان را جبران نمایند همچنین از جناب آقای دکترراه چمنی پیش کسوت نمایندگان ادواری شهرمان که باحضورخود درعرصه انتخابات تنورانتخابات را داغ ترکرد و درود برهمه کاندیدای شرافتمند دیار سربداران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار