آخرین خبرها: منتخبان مردم استان را بشناسیم ... با ما همراه باشید/ تکتم سبزبان، حدیقه سیروسی
رقبای اصلی در حوزه های مختلف را استان بصورت تلویحی معرفی می شوند/ این معرفی رسمی و قطعی نیست و هر لحظه ممکن است با توجه به شمارش آراء بیشتر دچار تغییراتی شود/ در حوزه بیرجند، خوسف و درمیان رقابت اصلی بین عبادی و مجیدی جدی تر از بقیه است و در حوزه انتخابیه طبس، فردوس، بشرویه و سرایان تا کنون دکتر امیر حسنخانی و دکتر عبدالله زاده با اختلاف قابل ملاحظه ای پیشتاز هستند
کد خبر: ۱۸۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷ 26 February 2016
خبرهای قبلی:
وزیر کشور تمدید انتخابات بعد از 10 شب را به استانداران واگذار کرد تا آخرین نفر .../ در صورت پایان وقت انتخابات، رای گیری تا آخرین نفر موجود در شعب  انجام خواهد شد و بعد از اتمام رای گیری، اعضا شعب مبادرت به شمارش می‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نتیجه را به اطلاع مردم برسانند

طبق آمار اولیه: رقبای اصلی در 4 حوزه استان مشخص شدند

همزمان با پایان زمان رای گیری در حوزه های انتخاباتی استان خراسان جنوبی، لحظاتی پیش اعلام شد که کار شمارش آرا در حوزه های 4 گانه استان، با توجه به جمع آوری حوزه های غیرفعال، از ساعتی پیش آغاز شده و به احتمال زیاد تا سحرگاه فردا آمار نهایی آماده و تحویل نماینده شورای نگهبان خواهد شد تا چنانچه اشکالی در شمارش آرا وجود نداشته باشد آمار نهایی تا قبل از ظهر رسما اعلام شود.

خبرنگاران تابناک موفق شدند براساس آمار اولیه شمارش آرا که بطور غیر رسمی دریافت شده، رقبای اصلی در حوزه های مختلف را استان را بصورت تلویحی معرفی کنند. این معرفی رسمی و قطعی نیست و هر لحظه ممکن است با توجه به شمارش آراء بیشتر دچار تغییراتی شود.

بر مبنای اطلاعات اولیه در حوزه بیرجند، خوسف و درمیان رقابت اصلی بین عبادی و مجیدی جدی تر از بقیه است و در حوزه انتخابیه طبس، فردوس، بشرویه و سرایان تا کنون دکتر امیر حسنخانی و دکتر عبدالله زاده با اختلاف قابل ملاحظه ای پیشتاز هستند.

همین گزارش حاکی است در حوزه نهبندان و سربیشه تا کنون دکتر افضلی پیشتاز است و در حوزه قاین و زیرکوه رقابت بین فلاحتی و اسماعیلی بیش از بقیه است.

این آمار و نفرات می تواند در مراحل بعدی تغییر کند.

علی جزندری دبیر ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی دقایقی پیش اعلام کرد که طبق موافقت استاندار خراسان‌جنوبی آخرین مهلت رأی دادن تا ساعت 23 تمدید شده بود و این زمان آخرین مهلت حضور در حوزه های رای گیری بود که امکان تمدید آن به هیچ وجه وجود نداشت.

دبیر ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی اظهار کرد: طبق بیانیه استانداری، مسوولان موظف هستند کسانی که در شعبه اخذ رأی حضور دارند را تا آخرین نفر رأی‌گیری کنند.

حضور شکوهمند مردم در انتخابات

سرانجام شکوه همدلی و حماسه حضور سرفرازانه مردم ولایتمدار استان خراسان جنوبی به ثمر نشست و با روشن شدن نتایج اولیه شمارش آراء صندوق های اخذ رای از 606 صندوق مستقر در مساجد و مدارس شهرها و روستاها و صندوق های سیار اعزامی به مناطق مرزی و کوهستانی و کویری استان، منتخبین مردم بزودی مشخص و معرفی خواهند شد. تا آخرین نتایج شمارش آرا با ما همراه باشید...

به گزارش خبرنگاران تابناک از سراسر استان، با توجه به ادامه حضور مردم در شعب اخذ رای، همراه با دیگر نقاط کشور پهناورمان، با موافقت وزیر کشور و طبق اطلاعیه شماره 33 ستاد انتخابات کشور، رای گیری از مراجعان تا ساعت 21 ( 9 شب) تمدید شده و ادامه دارد و قبل از پایان رای گیری شمارش آرا انجام نخواهد شد، زیرا در اطلاعیه وزارت کشور تاکید شده است که تا آخرین لحظه زمان تمدید سراسری انتخابات تمامی حوزه ها باید رای دهندگان را پذیرش کنند.

آخرین خبرها: منتخبان مردم استان را بشناسیم ... با ما همراه باشید

گزارش خبرنگاران تابناک استان حاکی است که مردم خراسان جنوبی سرزمین دین، دانش و اندیشه از ساعات اولیه اخذ رأی با حضور باشکوه خود در پای صندوق های رأی، آمادگی خود را برای رقم زدن حماسه ای دیگر ثابت نمودند. اهالی دیار گل های نرگس مفتخرند که در آخرین انتخابات برگزار شده رتبه اول استان های کشور را در مشارکت کسب نمودند .

استاندار خراسان جنوبی: تا زمانی که وزارت کشور مجوز دهد زمان انتخابات تمدید می شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: زمان انتخابات با موافقت وزیر کشور در یک مرحله 2 ساعت ( تا ساعت 20/ 8 شب) و در مرحله دوم تا ساعت 21(9 شب) برای کل کشور تمدید شد.

وجه‌اله خدمتگزار لحظاتی پیش در ستاد انتخابات با اشاره به استقبال خوب مردم در پای صندوق‌های رای، به خبرنگار تابناک گفت: این استقبال با شکوه نشان از تعهد مردم استان در تعیین سرنوشتشان دارد و خوشحالیم افرادی که تاکنون موفق نشده‌اند برای اخذ رای به شعب مراجعه کنند،هنوز فرصت دارند تا برای انتخاب نمایندگان خود به شعب اخذ رای در سراسر استان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در صورتی که در پایان ساعت تعیین شده برای اخذ رای، همچنان مراجعه به شعب اخذ رای ادامه یابد، با دستور وزارت کشور تمدید مدت اخذ رای قابل انجام است.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: با توجه به وجود 606 صندوق اخذ رای در استان، تاکنون اخذ رای در تمامی نقاط استان بدون مشکل انجام شده است.

خدمتگزار بیان کرد: با حضور حداکثری مردم در انتخابات عزت، کرامت، بزرگی، آرامش و امنیت کشور حاصل می شود.

وی در خصوص تخلفات انتخابی با اشاره به عدم وجود تخلف انتخاباتی قابل پیگیری در استان، تصریح کرد: تخلفات جزئی بوده که در این خصوص تذکرات لازم داده شده و به انتخابات خدشه‌ای وارد نشده است.

به گفته استاندار خراسان جنوبی، تعرفه های لازم به اندازه کافی پیش بینی شده و در صورتی که در شعب نیازمند تعرفه بیشتر باشند امکانات مهیا بوده و پشتیبانی به سرعت انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: در صورت پایان وقت انتخابات، رای گیری تا آخرین نفر موجود در شعب انجام خواهد شد و بعد از تمام آرا اعضا شعب مبادرت به شمارش و بررسی آرا می‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نتیجه را به اطلاع مردم برسانند.

استاندار خراسان جنوبی، حضور مردم در پای صندوق‌های رای را نشان از تعهد و ولایتمداری و دلسوزی احاد شهروندان خراسانی دانست و گفت: در زمان تبلیغات فضا برای ارائه ظرفیت و برنامه ها برای نامزدها فراهم بود و از فردا که آرا اعللام شود باید همه در کنار یکدیگر با رفاقت و دوستی برای توسعه و پیشرفت استان اقدام کنند .

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی: با تمدید انتخابات تا ساعت 22 موافقت نشد

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: : با توجه به حضور مردم، استاندار خراسان جنوبی درخواست مبنی بر تمدید زمان انتخابات تا ساعت 22 را داده است که تاکنون موافقت نشده است.

به گزارش تابناک، علی جزندری دقایقی پیش در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به تماس‌های دریافتی مبنی بر درخواست تمدید مجدد مدن زمان اخذ رای به لحاظ پرشور و گسترده مردم وظیفه شناس، با موافقت وزیر کشور اخذ رای به مدت یک ساعت تا ساعت 21 در سراسز کشور تمدید شد اما درخواست افزایش زمان هنوز بی جواب مانده است.

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی در پایان از مردم استان خواست هرچه زودتر برای اخذ رای به شعب مراجعه کنند و اخذ رای را به ساعات پایانی موکول نکنند.

آخرین خبر: وزیر کشور تفویض اختیار کرد

وزیر کشور لحظاتی پیش در اطلاعیه شماره 34 ستاد انتخابات کشور، اختیارات خود را برای تمدید زمان انتخابات برای بعد از ساعت 22 ( 10 شب) به استانداران تفویض کرد.

امیری قایم مقام وزیر کشور در سیمای جمهوری اسلامی اعلام کرد زمان رای گیری تا ساعت 22 تمدید شده و برای رای گیری از باقیمانده مراجعان به حوزه های اخذ رای اختیار تمدید زمان به استانداران واگذار شده است تا آخرین نفرها هم بتوانند در حق تعیین سرنوشت شرکت کنند و حقی از کسی ضایع نشود. به این ترتیب زمان شمارش آرا نیز به تاخیر افتاده است مگر آن که حوزه های تمدید وقت شده به چند حوزه محدود شود و شمارش سایر حوزه ها آغاز شود .


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار