کد خبر: ۱۸۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 23 February 2016


فیلم‌های منتخب سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از 10 اسفند ماه در سینما هجرت کرج اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان البرز، اکران فیلم‌های منتخب حوزه هنری از سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به همت حوزه هنری استان البرز خبری بود تا بار دگر فرهیختگان، اهالی فرهنگ و هنر و مردم هنردوست البرز را در سینما هجرت، قدیمی‌ترین و پرخاطره‌ترین سینمای استان گرد هم آورد.

جشنواره سی و چهارم با حواشی و اتفاقات مختلف به پایان رسید و از میان فیلم‌های برتر و راه یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره و نگاه مردمی برخی بسیار خوش درخشیدند، تا دوباره جان تازه‌ای به کالبد سینمای این روزهای ایران بدمند.

حوزه هنری البرز با توجه به استقبال شهروندان در دوره‌های گذشته نسبت به اکران فیلم‌های جشنواره فجر و به منظور قدردانی از مردم فهیم و هنردوست استان، هفت اثر از برترین فیلم‌های این دوره از جشنواره را به رسم سال‌های اخیر به عنوان عیدانه‌ای ویژه تقدیم می‌کند.

فیلم‌های «ابد و یک روز» ساخته تحسین شده فیلمساز جوان سعید روستایی، «سیانور» اثری از بهروز شعیبی، «رسوایی 2» کاری از مسعود ده‌نمکی، «بادیگارد» آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا، «امکان مینا» فیلمی از کمال تبریزی، «ایستاده در غبار» اثر فاخر محمدحسین مهدویان و «دختر» جدیدترین فیلم سیدرضا میرکریمی فیلم‌هایی هستند که در این هفت شب به اکران عمومی درخواهند آمد.

شایان ذکر است فیلم‌های منتخب جشنواره سی و چهارم فیلم فجر، از روز دوشنبه 10 اسفندماه 1394 به مدت هفت شب و در سانس ساعت 19 پذیرای حضور علاقه‌مندان خواهد بود.

مشتاقان به تماشای فیلم‌های جشنواره می‌توانند برای تهیه بلیط به حوزه هنری استان البزر، گیشه سینما هجرت و یا کافه کتاب سما به آدرس کرج، بلوار امامزاده حسن(ع)، بین مصلای کرج و چهارراه مصباح مراجعه کنند.

علاقمندان برای آشنایی بیشتر با نحوه فعالیت‌های حوزه هنری استان البرز و اطلاع از برنامه‌های درحال انجام حوزه هنری می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی این مرکز به آدرس www.artalborz.ir مراجعه و از آخرین رویدادهای هنری استان نیز مطلع شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار