کد خبر: ۱۸۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴ 23 February 2016

فعالیت احزاب و گروه های سیاسی در این روزها فضای با نشاطی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفندماه در استان البرز به وجود آورده است .
انتخابات جلوه ای از انسجام، اقتدار و امنیت ملی است که مردم با مشارکت خود فضا را برای حضور تصمیم گیران و تصمیم سازان جامعه فراهم می کنند.
هرچه درصد شرکت کنندگان در سطح کشور افزایش یابد قطعا مجلس آینده از اعتبار و اهمیت بیشتری برای تصمیم گیری درسطح داخل وخارج برخوردار می باشد که این موضوع مهم از دید احزاب و گروه های سیاسی استان البرز پنهان نمانده است.
دبیرائتلاف اصولگرایان استان البرز حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مقدمه ای برای حضور حداکثری در هفتم اسفندماه جاری خواند و افزود: انتخابات یک نقطه مشترک بین احزاب و گروه ها برای تعیین سرنوشت کشور است که به دست خود مردم انجام می گیرد.
علیرضا طهان ، عزم جزم مردم در 22بهمن نشان از ثبات جمهوری اسلامی دانست که در این عرصه هم مردم با تمام قدرت پای صندوق های رای حاضر شده و اقتداری دیگر را به نمایش می گذارند.
وی گفت:حضور گسترده مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیانگر اهمیت انقلاب نزد آنهاست و این که جمهوری اسلامی را مردم با تمام وجود می خواهند و اجازه نمی دهند هیچ آسیبی به آن وارد شود.
طهان خاطرنشان کرد: به هرحال مردم ایران اسلامی بارها در صحنه های مختلف آزموده شده و سربلند بیرون آمده اند و این انتخابات پیش رو نیز با حضور حداکثری آنان قطعا باردیگر دشمنان را ناامید می کند.
نماینده جبهه مردمی ولایت و خدمت هم با اعلام اینکه دیدگاه های حضرت امام (ره) در زمینه انتخابات ترسیم شده و مقام معظم رهبری نیز این مهم را تبیین کرده اند افزود: انتخابات نمایش وحدت است که رای افراد در واقع رای به نظام جمهوری اسلامی و تاکید بر جمهوریت و اسلامیت ایران است .
محمد هادی اسلاملو ادامه داد: به هرحال همه ما دشمنی مشترک داریم که بارها خوی استکباری خود را نشان داده و دست از دشمنی برنمی دارد بنابراین همه احزاب باید دست دردست هم دراین مسیر با عزمی جدی حاضر شوند و با رای ثابت کنیم که از توطئه های دشمنان آگاه هستیم .
این فعال سیاسی تاکید کرد:با حضورحداکثری درانتخابات نشان می دهیم که دراین عرصه با دشمن تقابل می کنیم و هیچگاه امام راحل (ره) و ارزشهای انقلاب اسلامی را معامله نخواهیم کرد .
وی خاطرنشان کرد: صحنه های بین المللی ایران اسلامی امروز نیاز به تقویت دارد و تمام معادلات و مذاکرات بستگی به تقویت مردم دارد چراکه اگر غرب احساس کند پشتوانه مردمی کمی داریم زیاده خواهی بیشتری خواهد داشت و بیشتر استقبال می کند .
اسلاملو گفت:عرصه انتخابات عرصه ای واضح برای نمایش پشتوانه بودن مردم در نظام جمهوری اسلامی است و بنابرفرمایش حضرت امام (ره) انتخابات وظیفه الهی ، انسانی و ملی است پس به اسلام و ایرانی بودن برمی گردد.
رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان البرز نیز تاکید کرد: مردم اگر می خواهند رای شان نافذ باشد باید حضور حداکثری در انتخابات پیش رو داشته باشند و مهم ترین دغدغه اصلاح طلبان در این دوره، مشارکت حداکثری مردم شریف استان البرز و برگزاری انتخاباتی سالم و بدور از هرگونه شائبه است که اتفاقاً از دغدغه های مقام معظم رهبری، رییس جمهور ، دولت و مقامات استانی هم هست.
محمدعلی پورکریمی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی پشتیبان دولت است بنابراین باید در پای صندوق های رای حضور داشت تا باردیگر دلسوزان نظام اسلامی را در رسیدن به اهداف حقه مردم یاری کرد .
وی یادآورشد: حضور حداکثری درانتخابات پیش رو پشتوانه ای برای نظام ،ملت و رهبری است که امید می رود انتخاباتی خالی از هرنوع شبهه و اشکال برگزار شود.
دبیرحزب زنان مسلمان نواندیش استان البرز نیز از ظرفیت مغفول مانده زنان در عرصه های مشارکتی یاد کرد و افزود: بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه همواره در عرصه های تصمیم سازی تاثیرگذار بوده اند و حضور آنان را باید این عرصه پیش رو جدی گرفت.
مهناز عابدی گفت: بانوان حزب زنان مسلمان نواندیش نیز با حضور حداکثری درانتخابات پیش رو افرادی عاقل ، فردورز و تامین کننده منافع عام را به مجلس می فرستند تا مجلسی را درخور شان کشور تشکیل دهند .
وی ادامه داد: فرقی نمی کند فردی که به مجلس می رود اصلاح طلب یا اصولگرا باشد بلکه ملاک باید قدم برداشتن در مسیر عدالت و دموکراسی باشه تا رضایت مردم جلب شود .
عابدی تاکید کرد: امروز دغدغه مردم فرستادن افرادی شایسته به مجلس است که این مهم تنها با حضورآگاهانه و شناخت کافی در پای صندوق های رای محقق می شود.
استان البرز دارای دو حوزه انتخابیه و سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که 55 نامزد انتخاباتی برای دو کرسی مجلس در حوزه انتخابیه کرج ، اشتهارد، فردیس و آسارا و 17 نامزد برای کسب یک کرسی در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان رقابت دارند.
همچنین شش نامزد مجلس خبرگان رهبری برای کسب دو کرسی نمایندگی استان در این مجلس در صحنه تبلیغات انتخاباتی حضور دارند..

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار