سخنگوی شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان ساری
سخنگوی شورای هماهنگی اصلاح طلبان ساری گفت:باید تلاش کنیم تراز مشارکت در هفت اسفند افزایش یابد.
کد خبر: ۱۸۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 23 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، رضا زرین کمر در نشست خبری در ساری گفت: اوضاع منطقه، وضعیت دولت و مدیریت سیاسی کشور این دوره از انتخابات را بسیار حائز اهمیت کرده است.

وی افزود: هر چه در این انتخابات بتوانیم تراز مشارکت مردم را افزایش دهیم بهتر می توانیم در زمینه توسعه کشور گام برداریم.

سخنگوی شورای هماهنگی اصلاح طلبان مازندران با بیان اینکه انتخابات مجلس دهم ابتدایی ترین کار شورای اصلاح طلبان بود، تصریح کرد: برای انتخاب از طیف اصلاح طلبان شورا شرط گذاشتند که افرادی که عضو مجمع عمومی باشند، اظهار اصلاح طلبی کرده باشند و در جلسه شورا نیز حاضر شوند.

وی افزود: در روز 16 بهمن که قرار بود تعیین صلاحیت کاندیدا مشخص شود یک کاندیدای اصلاح طلب مشخص شد و از سوی شورای اصلاح طلب استان علی اصغر یوسف نژاد اولین کاندیدا معرفی شد.

زرین کمر اظهار کرد: شورای اصلاح طلبان تا 27 بهمن صبر کرد ولی متاسفانه 4 نفر باقی مانده از اصلاح طلب تایید نشدند و 28 بهمن مجبور شدیم با چند کاندیدا همچون زمانی، کوروش جعفری، دامادی ادامه دهیم و در جلسه شورای اصلاح طلبان حضور پیدا کردند و خواهان حمایتطیف اصلاح طلبان شدند؛ غروب پنجشنبه لیست نهایی بسته شد و در نهایت یوسف‌نژاد به عنوان گزینه اول و محمد دامادی به عنوان گزینه دوم انتخاب شد.

وی ادامه داد: کوروش جعفری از افرادی بود که اگر در مرحله اول تایید می شد در لیست قطعی اصلاح طلبان بود چون دیر تایید صلاحیت شدند نتوانستیم در لیست قرار دهیم.

زرین کمر عنوان کرد:لیست نهایی اصلاح طلبان برای آخرین بار در روز جمعه با معرفی دو کاندیدا با نام یوسف نژاد و دامادی معین شد.

وی با بیان اینکه سعی داشتیم از درون اصلاح طلبان دو صدایی شنیده نشود، گفت: انتخابات هر چه به سمت جلوتر پیش رود فضای سیاسی آن به سمت اقتصادی پیش می رود.

سخنگوی شورای هماهنگی اصلاح طلبان ساری اظهار کرد: متاسفانه پارامترهایی در انتخابات مطرح شده که در گذشته مطرح نبوده و پدیده پول در سیاست پررنگ شده و منظور تاثیر پارامترهای اقتصادی در کسب رای است و منظور من خرید رای نیست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار