فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: پليس تمام توان خود را در راستای تامين امنيت انتخابات به كار گرفته و با هر گونه تخلف، برابر قانون برخورد خواهد كرد.
کد خبر: ۱۸۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 23 February 2016
سردار  علیرضا صالحی افزود: اقدامات و تمهیدات پلیس را می توان در برگزاری انتخابات در سه مرحله قبل ، حین و بعد از انتخابات دسته بندی كرد .

وی اظهار کرد: امید است با همدلی و هماهنگی و تعامل سازنده بین  همه دستگاهها یك انتخابات خوب و دشمن شكن برگزار شود و فرماندهی انتظامی استان زنجان تمام توان خود را در راستای تامین امنیت انتخابات به كار گرفته و برای انجام یك ماموریت بزرگ آماده است .

فرماندهی انتظامی استان زنجان، با تاكید بر اینكه امنیت انتخابات موضوع بسیار مهمی است كه به نیروی انتظامی واگذار شده است اظهار داشت : دشمنان دسیسه ها و ترفندهای گوناگونی برای ضربه زدن  به انقلاب و انتخابات بكار می گیرند. 

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاكید بر حضور حداكثری در انتخابات گفت:کاندیداها و طرفداران آنها باید به قانون و اخلاق پایبند باشند چرا كه قانونگذار نمی تواند قانون گریز باشد.

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان با تاكید بر اینكه پلیس با  هرگونه تخلفی ، برابر قانون برخورد خواهد كرد گفت: از  کاندیداها و طرفداران آنها در خواست داریم  حد و حدود قانونی را  رعایت كنند . 

سردار صالحی با تاكید بر اینكه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با خلق حماسه ای دیگر دشمنان را ناامید خواهند كرد گفت : مردم استان زنجان می توانند هرگونه تخلف انتخاباتی را با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به كشف چهار هزار و ۵۰۰ كیلوگرم گردوی قاچاق گفت: قاچاق كالا تولید و فعالیت مولد را با مخاطره مواجه می كند و روحیه كار ، فرهنگ تلاش و تولید را در جامعه سست می كند.

 سرهنگ ایرج خانی پور اظهار داشت:در یك فضای سالم و آرام ، مردم می توانند بدون دغدغه به فعالیت های سالم اقتصادی روی آورده، با تلاش و كوشش ، كشور را در رسیدن به رشد و توسعه یاری بخشند.

فرمانده شهرستان زنجان گفت: مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق كالا و ارز نیازمند یك عزم ملی است و همه باید احساس مسئولیت كرده و با جدیت پای كار باشند.

سرهنگ خانی پور از كشف چهار هزار و ۵۰۰ كیلوگرم گردو ،۴۰ ثوب البسه ، ۲۰ تخته پتو  قاچاق و سه هزار و ۶۰۰ ترقه در طرح ضربتی پلیس در شب گذشته خبر داد و بیان كرد: كالای قاچاق مكشوفه از دو دستگاه خودرو بوده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار