نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با رد برخی شایعات در خصوص عدم‌حمایت ائتلاف اصولگرایان از لیست شورای هماهنگی اصولگرایان قم، گفت: کاندیداهای اصولگرایان در قم مورد اعتماد و حمایت ائتلاف بزرگ اصول‌گرایان هستند.
کد خبر: ۱۸۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸ 21 February 2016
به گزارش تابناک قم، الیاس نادران بابیان اینکه تخریب‌ها تأثیری در ائتلاف اصولگرایان ندارد، اظهار داشت: طبق توافق‌های انجام‌شده در مرکز ائتلاف اصولگرایان اگر در حوزه انتخابیه‌ای اختلافی بین معتمدین ائتلاف باشد این موضوع موکول می‌شود به نظر شورای استان و اگر در استان جمع‌بندی حاصل نشد مرکزیت ائتلاف اصولگرایان و یا نماینده‌ای از سوی این مرکز به استان موردنظر برای حل اختلافات می‌رود.

وی ائتلاف اصولگرایان در استان قم را موردتوجه قرارداد و افزود: اصول گریان در استان قم به جمع‌بندی قابل دفاعی رسیدند که مجموعاً آن را قبول کردند بنابراین هیچ‌کس در هیچ نقطه کشور نمی‌تواند تصمیم‌گیری را نقض کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه جمع‌بندی ائتلاف به وجود آمده در بین اصولگرایان استان قم را کسی نمی‌تواند مخدوش کند، ابراز داشت: در حال حاضر هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر اختلاف میان اصولگرایان شهر قم به مرکز ائتلاف منعکس نشده است.

وی ادامه داد: کلیه کاندیداهای موردحمایت ائتلاف آقایان امیرآبادی، حجت‌الاسلام آشتیانی و حجت‌الاسلام ذوالنور کاملاً مورد اعتماد و حمایت مرکزیت ائتلاف اصولگرایان هستند و هرگونه مخدوش کردن لیست ائتلاف در قم مردود است.

نادران خاطرنشان ساخت: کسانی که در این خصوص اظهارنظر می‌کنند باید مراقب باشند تا در زمین حریف بازی نکنند و آب به آسیاب رقبای جریان اصولگرایی نریزند.

منبع: قم فردا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار