در نیم فصل دیگر کارد به استخوان رسید و سرمربی فجر به صراحت اعلام کرد که با این وضعیت توقع صعود از فجر نداشته باشید.از همان اول هم مشخص بود که با این وضعیت کار فجر مشکل خواهد شد و بارها این هشدار داده شد اما انگار گوش شنوایی نبود.حالا هم فجر با باختی که دیروز در خانه در مقابل ایرانجوان بوشهر متحمل شد رده دوم جدول را از دست داد.شاید باید حرف سرمربی فجر را گوش بدهیم و از فجر توقع صعود نداشته باشیم...
کد خبر: ۱۸۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹ 21 February 2016
تیم فجرسپاسی شیراز تنها نماینده استان فارس در لیگ یک فوتبال کشور است.این در حالیست که استان پهناور،پرجمعیت و ثروتمند فارس در لیگ برتر نماینده ای ندارد و تنها شانس استان برای داشتن تیم در لیگ برتر حمایت از فجر است.

به گزارش تابناک فارس:فجر سپاسی که از اول فصل با بی مهری مسئولان مواجه شد در نیم فصل اول با اتکا به غیرت و دانش بازیکنان و کادر فنی توانست در رده های اول و دوم جدول بماند و خوش درخشید.

اما در نیم فصل دیگر کارد به استخوان رسید و سرمربی فجر به صراحت اعلام کرد که با این وضعیت توقع صعود از فجر نداشته باشید.

از همان اول هم مشخص بود که با این وضعیت کار فجر مشکل خواهد شد و بارها این هشدار داده شد اما انگار گوش شنوایی نبود.

هشدارهای تابناک فارس در خصوص وضعیت فجر:
بی پولی فجر را وارد بحران می کند؟
خطر فرسایش برای فجر سپاسی!
فرسایش فجر آغاز شد؟چه کسی مقصر است؟
 فجر به مسلخ می رود؟
خطر به بیخ گوش فجر رسید!
فجر دچار روند نزولی می شود؟/توقع صعود از فجر نداشته باشیم

حالا هم فجر با باختی که دیروز در خانه در مقابل ایرانجوان بوشهر متحمل شد رده دوم جدول را از دست داد.شاید باید حرف سرمربی فجر را گوش بدهیم و از فجر توقع صعود نداشته باشیم...

بی توجهی به فجر صدای مربی بوشهر را هم درآورد!
سعید مفتخر؛سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر عصر شنبه در نشست خبری بعد از بازی دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و ایران جوان بوشهر تاکید کرد: همگان از تیم فجر و بوشهر انتظار صعود به لیگ برتر را دارند اما هیچ حمایتی برای رسیدن به این موفقیت نمی کنند.
وی تاکید کرد: مسئولین استان فارس و بوشهر به دنبال پیشرفت فوتبال نیستند و دلیل اینگونه رفتار آنها نیز مشخص نیست در حالیکه بسیاری از بازیکنان مطرح فوتبال امروز ایران از تیم فجر شهید سپاسی معرفی شدند.
سرمربی تیم فوتبال ایران جوان بوشهر با اشاره به اینکه هیچ حرفی برای گفتن در لیگ برتر نخواهیم داشت تاکید کرد: با این وضعیت اگر به لیگ برتر فوتبال صعود کنیم بازهم به لیگ یک باز می گردیم بنابر این باید به دنبال برنامه ریزی ریشه ای باشیم.
مفتخر تصریح کرد: امکانات و پتانسیل های استان فارس و بوشهر به اندازه ای است که می تواند چندین تیم لیگ برتری را حمایت کند اما هیچ کمکی به پیشرفت این دو تیم نشده و اگر امروز تیم فجر استرس نداشت به طور حتم برنده بازی بود.
سرمربی تیم فوتبال ایران جوان بوشهر ادامه داد: بازیکنان بسیاری خوبی در فارس و بوشهر هستند و تا زمانیکه از لحاظ مالی نتوانیم حمایتی از آنها داشته باشیم نباید انتظارموفقیت داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار