حاجی دلیگانی:
تابناک: نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس،گفت:همه نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی روی حل مسئله مهم زاینده رود هم گرایی و هم افزایی خاصی دارند و به نوعی متحد هستند.
کد خبر: ۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰ 31 January 2015

به گزارش تابناک حسینعلی حاجی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سفر قریب الوقوع رئیس جمهور و هیئت دولت به استان، اظهار داشت: سفر دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان به اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته پیش رو صورت خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی ها و پیگیری به عمل آمده قرار است رئیس جمهور از دو واحد تولیدی - صنعتی برخوار و میمه بازدید به عمل آورند.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های به عمل آمده یکی از وزرای هیئت دولت که به احتمال خیلی زیاد وزیر دفاع و پشتبانی نیروهای مسلح است جهت بررسی مشکلات شاهین شهر و میمه حضور پیدا کنند که امیداوریم ایشان بتواند به درستی تمام مسائل و مشکلات دو شهرستان شاهین شهر، میمه و برخوار را انعکاس دهد.

وی گفت: تلاش های فراوانی انجام داده ایم تا به علت بروز مشکلات اقتصادی وزیر صنعت معدن و تجارت یا به منظور مسائل و مشکلات حوزه آب در خصوص کشاورزان وزیر نیرو و یا به خاطر مشکلات مسکن مهر وزیر راه و شهرسازی در سطح شهرستان حضور پیدا کنند اما تاکنون این تلاش ها مثمرثمر نبوده است.

حاجی بیان داشت: انتظار داریم در دهه چهارم انقلاب که دهه پیشرفت و عدالت است آنچه را که دولت به آنها عمل و به مردم اعلام می کند، عادلانه باشد.

وی ادامه داد: آنچه که دولت در سفر خود به اصفهان در نظر گرفته صرفا در قالب پروژه های ملی و همچنین ملی - استانی است و در واقع این همان استمرار کم توجهی هایی بوده که در گذشته به شاهین شهر و برخوار و میمه شده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطر نشان کرد: در سال گذشته برخی از پروژه های برخوار و میمه در قالب جدول ۲۰ بودجه آورده شد که امسال نیز این طرح ها در قالب بودجه ۱۳۹۴ آمده است لذا از هیئت دولت می خواهیم این پروژه ها جزء مواردی باشند که بودجه به آنها اختصاص داده خواهد شد.

وی با اشاره به مسئله مهم خشکی «زاینده رود»، یادآور شد: خوشبختانه همه مسئولین و نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی بر روی این موضوع یک همگرایی و هم افزایی خاصی را دارند و به نوعی می توان گفت متحداند.

حاجی تاکید کرد: در این سفر از ریاست محترم جمهور انتظار می رود که مسئله آب استان اصفهان مخصوصا زاینده رود را حل و فصل کنند تا مشکلات شهرستان برخوار و میمه نیز بر طرف شود.

ارسال به

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار