با شروع تبلیغات قانونی و رسمی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح پنجشنبه کار نصب بنر تبلیغاتی نامزدها به صورت مشترک و یکسان در مکان های از پیش تعیین شده در شهر ایلام آغاز شد.
کد خبر: ۱۸۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸ 18 February 2016

با شروع تبلیغات قانونی و رسمی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح پنجشنبه کار نصب بنر تبلیغاتی نامزدها به صورت مشترک و یکسان در مکان های از پیش تعیین شده در شهر ایلام آغاز شد.

به گزارش تابناک ایلام؛شهرداری ایلام همزمان با ساعت آغاز رسمی تبلیغات انتخابات بنرهای مشترک تبلیغاتی نامزدهای حوزه انتخابیه ایلام را که تصاویر نامزدها در آن جای گرفته را در مکان های معین سطح شهر جانمایی و نصب کرده است.
یکپارچه سازی تبلیغات نامزدها از سوی شهرداری ایلام به منظور جلوگیری از تخریب فضا و با هدف پاکیزه سازی مکان های شهری انجام شده و مورد استقبال اکثر نامزدها نیز قرار گرفته است.
مسئول روابط عمومی شهرداری ایلام در این مورد به خبرنگار ایرنا گفت: 90 نقطه شهر ایلام در اجرای طرح تبلیغات پاکیزه شهری از قبل برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس دهم مکان یابی شده است.
محمد سلطانی اظهار کرد: طرح تبلیغات پاکیزه به همت شهرداری و شورای شهر ایلام اجرایی شده و از همه نامزدها و هواداران آنها خواسته ایم در این نقاط نسبت به نصب بنر و پوستر نامزدها اقدام کنند.
وی افزود: برای اجرای این طرح از 36 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شمالی ایلام دعوت شد ولی در مجموع 29 نفر از اینان از طرح تبلیغات پاکیزه استقبال کردند.
مسئول روابط عمومی شهرداری ایلام ادامه داد: نامزدهای حاضر در این طرح با ارائه لوح فشرده عکس و پوسترهای تبلیغاتی خود به روابط عمومی شهرداری ایلام از قبل آمادگی خود را برای شرکت در طرح تبلیغات پاکیزه اعلام کردند.
سلطانی تاکید کرد: پس از این اقدام، بنر یکپارچه و یکدستی حاوی تصاویر و نام و نام خانوادگی این 29 نفر به صورت یکسان تهیه شده و با آغاز تبلیغات رسمی انتخابات در 90 نقطه از پیش تعیین شده شهر ایلام جانمایی و نصب شد.
حوزه انتخابیه اصلی ایلام موسوم به حوزه شمالی استان ایلام متشکل از شهرستان های ایلام، چرداول، ایوان، سیروان، مهران و ملکشاهی دو کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
36 نفر نامزد کسب این دو سهمیه در انتخابات هفتم اسفند آینده با یکدیگر رقابت می کنند.
تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز تا پنجم اسفند ادامه دارد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار