رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: آدم‌ربایی که نوزاد تازه متولد شده را ربوده بود دستگیر شد و اخبار تکمیلی این پرونده هم تا آخر این هفته اعلام می‌شود.
کد خبر: ۱۸۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹ 21 February 2016
سرهنگ حسین بیدمشکی اظهار داشت: در بعدازظهر روز سه‌‍شنبه بیستم بهمن ماه و در ساعت ملاقات بیمارستان و چند دقیقه پس از زایمان یک مادر جوان، نوزاد تازه متولد شده‌اش توسط زنی 45 ساله از بخش نوزادان بیمارستان 17 شهریور مشهد  ربوده شد و پس از اعلام این خبر به مأموران پلیس آگاهی، مأموریت ویژه شناسایی فرد رباینده و کودک ربوده شده آغاز شد.
وی افزود: خوشبختانه تلاش‌های کارگاهان پلیس آگاهی پس از 24 ساعت جواب داد و در این رابطه یک زن و یک مرد که برادر رباینده بود بازدداشت شدند و در نیمه نخستین دقایق بامداد روز پنجشنبه 22 بهمن ماه این نوزاد تازه متولد شده تحویل خانواده‌اش شد؛ این تخلف به عنوان یک جرم سازمان یافته مطرح نبوده بلکه برابر قانون آدم‌ربایی به حساب می‌آید.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی درباره انگیزه فرد رباینده از این اقدام، گفت: متهم این پرونده در بازجویی‌های صورت گرفته اعلام کرده که این نوزاد را برای همسر برادرش می‌خواسته، چون وی به دلیل آنکه فرزندی نداشته دچار افسردگی شده و نمی‌خواسته که این شرایط را در او ببیند و با این اقدام می‌خواسته که به همسر برادرش کمک کرده و او را از این وضعیت رها کند.
بیدمشکی تصریح کرد: سهلنکاری مسئول بخش نوزادان بیمارستان 17 شهریور مشهد هم قابل پذیرش نیست و مسئولان این بیمارستان باید در این رابطه پاسخگو باشند.
وی تأکید کرد: خانواده این نوزاد از فرد رباینده کودک تازه متولد شده خود شکایت کردند که این پرونده در حال پیگیری است و فرد رباینده و برادرش هم که همدست او بوده در اختیار پلیس آگاهی خراسان رضوی بوده و در بازداشت به سر می‎‌برند تا پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شوند و حکم تخلف آنها توسط قاضی پرونده صادر شود.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در رابطه با سابقه جرم این زن رباینده، خاطرنشان کرد: فرد آدم‌ربا تاکنون هیچگونه سابقه‌ای در بحث آدم‌ربایی نداشته است و اخبار تکمیلی این پرونده هم تا آخر این هفته اعلام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار