یکی از مراجع تقلید با تأکید بر اینکه لازم است همه در انتخابات هفتم اسفند شرکت کنند، گفت: حضور در این انتخابات همانند نماز و روزه، وظیفه‌ای دینی و ملی است.
کد خبر: ۱۸۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳ 17 February 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر چهارشنبه در درس خارج فقه که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به اینکه تمام انسان‌ها مورد آزمایش الهی قرار می‌گیرند، اظهار داشت: باید از فتنه‌ها و آزمایش‌های گمراه کننده به خدای متعال پناه برد تا بتوان از این مسیر به سلامت عبور کرد.

وی ابراز داشت: امتحان خداوند متعال به این نحو است که جریان‌هایی مربوط به اعمال انسان پیش آورده و انسان‌ها را آزمایش می‌کند که بر اساس وظیفه الهی به چه مقدار عمل کرده‌اند.

انتخابات آزمایشی دنیوی برای مردم است

استاد سطوح عالی حوزه، انتخابات را آزمایشی دنیوی برای مردم دانست و گفت: انتخابات در دنیا بسیار مهم است و بر اساس آمار، ۵۴ میلیون نفر در ایران صلاحیت شرکت در انتخابات را دارند.

وی افزود: بر ما لازم است تا با شرکت در انتخابات عظمت و فرهنگ غنی اسلامی ایرانی خود را به دنیا نشان دهیم.

آیت الله نوری همدانی با تأکید بر اینکه لازم است همه مردم ایران در انتخابات هفتم اسفند شرکت کنند، تصریح کرد: هر شخصی که صلاحیت قانونی دارد، باید در این انتخابات حضور داشته باشد؛ چراکه همانند نماز و روزه، وظیفه‌ای دینی و ملی است.

وی اظهار داشت: وقتی می‌گوییم دین از سیاست جدا نیست، شرکت در انتخابات نیز بر ما لازم و واجب می‌شود.

این مرجع تقلید تأکید کرد: رشد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... با انتخابات به دست خواهد آمد و باید حضوری فعال در آن داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار