کد خبر: ۱۸۲۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴ 16 February 2016
«روزنامه شرق» در گزارشی به اظهارات حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علی سعیدی»، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صحبت های وی درباره احراز صلاحیت ها می پردازد.
اقای سعیدی دیروز در پاسخ به این تهمت که سپاه را متهم به دخالت در انتخابات می کنند؛ بیان می نماید که سپاه هیچگاه در انتخابات دخالت نمی کند.

این روزنامه در همین زمینه در گزارشی با عنوان « دخالت نكرديم، به استعلام شورای نگهبان پاسخ داديم» می نویسد:« سعیدی تأکید کرد: «سپاه دخالت در انتخابات نداشته و ندارد. سپاه وارد مصادیق نمی‌شود و اساسا شأن سپاه این نیست اما وظیفه ذاتی سپاه روشنگری صحنه‌هاست».

او افزود: «وظیفه ولایت‌مداران این است که جریان‌های موافق مخالف و بی‌طرف را به مردم شناسایی کنند. در زمان پیامبر اعظم محور، پیامبر اکرم بود و در زمان امام علی، امام علی بود و در عصر غیبت ملاک ولی‌فقیه است. بنابراین یکی از کارهای ما بحث جریان‌شناسی است. جریان‌شناسی به معنای دخالت در انتخابات نیست. اینکه بگوییم فلان جریان این خط‌مشی را دارد یکی از کارهایی است که بر عهده سپاه و نمایندگی ولی‌فقیه در داخل سپاه است که جریانات را بشناسد. در انتخابات ما معیار را می‌گوییم. کاندیدای در تراز انقلاب را اعلام می‌کنیم. کاندیدای اصلح را با معیار و شاخص‌ها می‌سنجیم و آنها را به مردم اعلام می‌کنیم».
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار