رئیس ستاد انتخابات استان خراسان رضوی گفت: برای اولین بار سه بالگرد در انتخابات دهمین دوره مجلس در استان به کار گرفته می شود.
کد خبر: ۱۸۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱ 15 February 2016
به گزارش تابناک رضوی، سید محسن صادقی در همایش توجیهی داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خراسان رضوی در مشهد افزود:افزود: تمهیداتی برای به کارگیری بالگرد و خودروهای کمک دار برای جابه جایی عوامل شعب و صندوق ها در مناطق صعب العبور اندیشیده شده است.
معاون سیاسی اجتماعی امنیتی استاندار خراسان رضوی خطاب به نامزدهای انتخابات مجلس گفت: از سیاه نمایی و بی آینده نشان دادن نظام پرهیز کنید.وی بر پرهیز از ایجاد اختلاف و التهاب و کدورت بین اقشار مختلف و پرهیز از دو قطبی و مذهبی و قومی کردن انتخابات به ویژه در مناطق تلفیقی تاکید کرد.
صادقی همچنین از نامزدها خواست تا از ورود به حوزه تقسیمات سیاسی در فعالیت های انتخاباتی خودداری کنند.
وی با اشاره به امکان حضور نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای در هنگام رای گیری، شمارش آرا و تنظیم صورت جلسه، گفت: وظایف نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای، گزارش تخلفات احتمالی به هیئت های اجرایی و نظارت است؛ اما حق دخالت در امور را ندارند.
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی افزود: نامزدها باید پنج روز قبل از شروع اخذ رای نمایندگان خود را با ذکر مشخصات سجلی و عکس به هیئت نظارت معرفی کنند.
وی همچنین بر امکان استفاده برابر از مساجد و سالن ها برای همه نامزدها تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار