مدیرکل امور املاک دولتی سازمان ثبت‌ اسناد و املاک کشور
مدیرکلاموراملاکدولتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت:30 درصد از ساختمان‌های دستگاه اجرایی به صورت استیجاری است و باید تلاش شود برخی از دستگاه اجرایی از استیجاری خارج شوند تا بهتر بتوانند خدمات‌دهی کنند.
کد خبر: ۱۸۰۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲ 13 February 2016

به گزارش تابناک مازندران،رضاتفقدیتقی پورامروز در همایش مستند سازی اموال دولتی که در سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد، گفت: تمام دستگاه‌های دولتی باید اطلاعات تولیدی و توصیفی اموال و املاک را در اختیار سازمان ثبت اسناد قرار دهند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌ها فضا را برای تعامل مستند‌سازی اموال دولتی فراهم شده است.

مدیرکلاموراملاکدولتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشورتصریح کرد: 30 درصد از ساختمان‌های دستگاه اجرایی به صورت استیجاری است و باید تلاش شود برخی از دستگاه اجرایی از استیجاری خارج شوند تا بهتر بتوانند خدمات‌دهی کنند.

وی با اشاره به قانون فرایند تاریخی اطلاعات و مستند سازی املاک دولتی، تصریح کرد: باید بدون در نظر گرفتن نظر بهره بردار اموال دولتی، اسناد آن در سند جدید به نام دولت زده شود.

وی افزود: تقاضا داریم 30 درصد از املاکی که به صورت استیجاری در اختیار دستگاه‌ها است تلاش شود تا ملکی شود تا این دستگاه ها بهتر بتوانند خدمات دهی داشته باشند.

فرحدوخت گودرزیمعاون اداره کل املاک و اموال دولتی و اوراق بهادار، گفت: دارایی دولت در طول تاریخ توسط دستگاه‌ها تملک شده و جزو سرمایه های آیندگان است.

وی با اشاره به وجود برخی از اطلاعات سوری در اسناد و املاک دولتی افزود: وجود برخی از اسناد در بایگانی دلیلی بر وجود خارجی آن ملک نیست.

معاون اداره کل املاک و اموال دولتی و اوراق بهادار، تصریح کرد: دستگاه‌ها باید به املاکی که در اختیار دارند مسلط شوند تا این املاک در مستندسازی با مشکل مواجه نشوند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار