کد خبر: ۱۷۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲ 12 February 2016
یادداشتی از یک اصلاح طلب: درحالی که سید رضا عسکری در جلسه ای که” دو شب قبل از نشست عجولانه منجر به تصمیم گیری” برگزار شد ودرحالی که یکی دو نفر از اعضای مجمع خواستار رای گیری برای تعیین ومعرفی کاندیدا بودند” دقیقا بعد از یک تماس تلفنی ” چنین گفت: چه عجله ای داریم کاندیدا را الان معرفی کنیم؟ همین الان از تهران بمن زنگ زدند که عجله نکنید در کل کشور حتی یک شهرستان هم کاندیدا اصلاح طلبان را معرفی نکرده اند! آقایان ما باید صبر کنیم تا سید باقر تعیین تکلیف شود.
سخنان سید که به پایان رسید دستور کار رفت به سمت برگزاری یک نظرسنجی تا مشخص شود کدام کاندیدا رای آوری بیشتری دارد واینکه چند نفر از دوستان میثاق نامه را استانی تر کنند وبیاورند در مجمع به رای بگذارند.
جلسه در ساعت ۱۱ شب به پایان رسید وهمه به امید خبر خوش بازگشت سید باقر منتظر شدیم.ناگهان در اقدامی عجیب پیامهایی منتشر شد مبنی براینکه فردا جلسه ای در منزل فلام شخص برگزار میشود و دیگری ادعا میکرد خیر جلسه در منزل بنده است.این جنگ روانی برای انحراف افکار اعضاء برای دور شدن از موضوع مهم واساسی انتظار برای تعیین تکلیف سید باقر موسوی بود. دقیقا تا لحظه برگزاری جلسه کسی نمیدانست جلسه کجا برگزار میشود با هر دردسری بود مکان جلسه را یافتند.
فضای جلسه خشن ورعب آور بود.برخی طوری صحبت میکردند انگار ایلات وطوایف بویراحمد ودنا توی خیابان منتظر اعلام نظر مجمع هستند. چند نفری اعتراض کردند که باید "اصلاحات میثاق نامه” را بررسی کنیم بازهم با وتوی ” هیئت مدیره جلسه” روبرو شد.
دستور کار مشخص بود تعیین مصادیق کاندیداها. صدای اعتراض برخی که میخواستند یکی دو روز صبر شود بجایی نرسید.
دستور از تهران صادر شده بود اما دستوری که کسی ازآن حرفی نمیزد. ولی معلوم بود دارند عجله می کنند.دستوری که البته صادرکننده آن انگار حرفش بیشتر خریدار داشت ودستور” صبر کنید قبلی” را لغو میکرد.
دوتا از کاندیداها نظراتشان را گفتند ولی احساس میشد دارند برای بقیه صحبت میکنند جون رئیس جلسه بعد از رفتن آنها دستور بالاتر را دوباره قرائت کرد: فقط بهرامی با تمامی معیارهای اصلاح طلبان هماهنگ است.درحالی که عنایت محمد پور هم میتوانست باشد، اصلا خانم زینب هاشمی خودش یک میثاق نامه بود برای اصلاح طلبان حالا غلام محمد زارعی بازهم قابل بررسی بود.از این سه بگذریم این وسط "باقر موسوی که شده بود "پیراهن عثمان” جایی نداشت، تنها شده بود یک بند میثاق نامه آنهم تنها به این امید که تایید نمیشود”اگر کاندیدای اصلی اصلاح طلبان تایید شود من کنار میروم” دقیقا سیبل را نشان دادند. همه چیز آماده یک نمایش اصلاح طلبی شده بود :سید باقر را رد کنید تا خیال همه راحت شود.
اصلاح طلبان عجله کردند چون یک نفر ازشان خواسته بود .عجله کردند باور کنید شتابزده تصمیم گرفتند حتی اگر خوب انتخاب کرده باشند. مگر تا ۲۸ بهمن چندروزمانده است؟
هزاران زن ومرد اصلاح طلب بدون امضای میثاق نامه وفقط بخاطر عشقی که به سید باقر دارند تا ۲۸ بهمن صبر میکنند. سید باقر موسوی جهان آباد کسی نیست که کسی بتواند حتی از روی نعش سیاسی اش رد شود. او همیشه تاریخ مرد است چون نه اهل معامله است ونه اهل دغلبازی های سیاسی.مردی است برای همیشه بویراحمد.
منبع:آبشار نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار