امام جمعه شهرستان نور
امام جمعه شهرستان نور با تبلیغات روانی دانستن، تهدید حمله عربستان به سوریه، گفت: در صورت عملی کردن این تهدید، نابودی خود را رقم می‌زند.
کد خبر: ۱۷۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶ 12 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام سید‌ مهدی امیری‌ارجمند در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: خداوند وعده داده هر کس تزکیه نفس کرد، به فلاح و رستگاری می‌رسد و بهشت مهیای متقین و جهنم برای گمراهان است.

وی افزود: بزرگ‌ترین بیماری برای قلب و روح انسان، غفلت است، خداوند شاهد آشکار و نهان انسان است، غفلت از خدا معیشت و زندگی سختی را برای انسان به همراه دارد و در روز آخرت سختی حقیقی را دارد.

امام جمعه شهرستان نور حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را سبب بیمه شدن انقلاب عنوان کرد و گفت: این حضورها در نزد خداوند از اجر معنوی بالایی برخوردار است و قطعا در دفتر اعمال ثبت و ضبط  می‌شود.

این مسئول ادامه داد: ملت ایران وظیفه‌شناس است و در هر زمان و هرجا لازم بداند حضور مثمرثمر دارد و همین حضور آگاهانه و به‌موقع  بقای انقلاب را تضمین کرد.

وی به ولادت بانوی صبر حضرت زینب (س) و نام‌گذاری این روز به روز پرستار اشاره کرد و افزود: خدمات حضرت زینب (س) و افشاگری ظلم، سبب روشنگری واقعه کربلا شد، این روز به دلیل پرستاری عقیله بنی هاشم از اهل بیت (ع) و به پاس خدمات پرستاران به این نام در تقویم کشور ثبت شد و این ارج نهادن به زحمات این قشر دلسوز است.

امام جمعه شهرستان نور با اشاره به اربعین شهدای 19 دی سال 56 قم، اظهار داشت: مردم تبریز و برخی از شهرها برای شهدای قم اربعین گرفتند و ضمن زنده کردن یاد آن شهدا، شعله‌های انقلاب را فروزان‌تر کردند.

امیری‌ارجمند در ادامه تضعیف شورای نگهبان را خیانت به شهدا دانست و افزود: اگر کسی به شورای نگهبان خدشه وارد کند با دشمنان انقلاب هم‌صدا شده‌است، زیرا دشمنان انقلاب همواره بنا دارند تا نهادهایی که امام بنا کرده و زیر مجموعه رهبری و ولایت است را تضعیف و در نهایت به اصل انقلاب خدشه وارد کنند.

وی تصریح کرد: نظر و رای شورای نگهبان وحی منزل نیست و امکان اشتباه وجود دارد لیکن فقهای این شورا دین و آخرت خود را به دنیا نمی‌فروشند، شورای نگهبان تلاش خود را برای حفظ انقلاب می‌کند، شاید مواردی در دست دارند که ما نمی‌دانیم و برای حفظ آبروی افراد اعلام علنی هم نمی‌کنند.

خطیب جمعه شهرستان نور با تاکید بر دقت در انتخاب اصلح، بیان کرد: ما باید با شناخت دقیق سرباز ولایت را به مجالس بفرستیم، زیرا انقلاب اسلامی خواست حداکثری است و با همین قدرت و هیبت باید افرادی را به مجلس بفرستیم که خون شهدا را ارج و حافظ نظام و انقلاب باشند.

امام جمعه شهرستان نور به دیدار رهبر معظم انقلاب با کارکنان نیروی هوایی اشاره کرد و افزود: معظم‌له در این دیدار بر شرکت همگانی تاکید و دوقطبی کردن کشور را خیانت دانستند و فرمودند« فاصله‌ای بین مردم و انقلاب وجود ندارد» و باید با انتخاب افراد اصلح انقلاب را یاری کنیم.

وی در پایان با تبلیغات روانی دانستن، تهدید حمله عربستان به سوریه، گفت: در صورت عملی کردن این تهدید، عربستان نابودی خود را رقم می‌زند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار