کد خبر: ۱۷۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ 01 April 2015
امام جمعه بابل گفت:عدم هماهنگی در برخی از امور اداری که آزار دهنده است ، زمینه تغییر کاربری بخش قابل توجهی از زمین ها را در شهرستان بابل فراهم کرده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن روحانی درنخستین جلسه شورای اداری بابل در مدرسه خاتم الانبیاء این شهرستان بیان کرد: دستگاهای مرتبط باید جلوی تغییر کاربری را با ایجاد هماهنگی بیشتر بگیرند.

شهرستان بابل دارایبیش از 70هزار هکتار اراضی زراعی و باغی است.

وی تصریح کرد: در ابتدای سال باید مسوولان نقاط مثبت و منفی کار خود را مورد بررسی قرار دهند و در سالجاری برای مرتفع کردن نقاط منفی تلاش کنند.

وی اضافه کرد: ترافیک در شهر بابل مشکلات زیادی را برای مردم فراهم کرده است و شورای اسلامی شهر بابل و شهرداری باید هدفمند برای رفع این مشکل تلاش کنند.

امام جمعه بابل با بیان اینکه این شهرستان با جمعیت بیش از 500 هزار نفری به تنهایی با جمعیت برخی از استان ها برابری می کند، ادامه داد: برای این شهرستان به اندازه جمعیتی که دارد باید از اعتبارات ملی و استانی برخوردار شود.

روحانی اظهارداشت: شهرستان بابل در حوزه های ورزشی راه علی عقب ماندگی دارد که مسوولان در سال جدید باید این مشکلات را مرتفع کنند.

وی ضمن گرامیداشت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: نظام اسلامی ما به رای مردم متکی است و هیچ نظامی در دنیا به اندازه جمهوری اسلامی با اتکا به افکار عمومی ملت خود پشتوانه مردمی ندارد.

وی افزود: شاخصه نظام اسلامی به هیچ حزب و جناحی متکی نیست و مردم بزرگترین و مهمترین پشتوانه جمهوری اسلامی ایران هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار