حدود 56 نفر از کاندیداهای تهرانی هستند که تکلیفشان مشخص نیست و قرار است، امروز درباره آنها تصمیم گیریی شود، گفته می شود، چهره‌های مطرح از هر دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا در بین این ۵۶ نفر وجود دارند.
کد خبر: ۱۷۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ 08 February 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه

اصولگراهابا اینکه مهلت بررسی صلاحیت کاندیداهای معترض که در مرحله قبل صلاحیتشان احراز نشده بود، به پایان رسیده و اسامی کسانی که صلاحیت آنها احراز شده بود در اختیار فرمانداری های سراسر کشور قرار گرفته است، اما کسانی هستند که هنوز تکلیفشان مشخص نیست.

به گزارش «تابناک»، گویا حدود 56 نفر از کاندیدا های تهرانی هستند که هنوز تکلیفشان مشخص نیست و قرار است امروز درباره آنها تصمیم گیریی شود، فرماندار تهران در این باره گفت: چهره‌های مطرح از هر دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا در بین این ۵۶ نفر وجود دارند.

عیسی فرهادی فرماندار تهران، از تعیین تکلیف 56 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر تهران تا عصر فردا خبر داد و گفت: 56 داوطلب تهرانی هنوز بررسی صلاحیتشان به پایان نرسیده و انتظار می‌رود فردا نتایج آنها اعلام شود.

ذکر این مهم لازم است هیچ لیستی از سوی مراجع رسمی اعلام نشده و صلاحیت و عدم صلاحیت افراد از سوی فرماداری ها به خود اشخاص ابلاغ شده است؛ بنابراین، همه لیست های موجود بر اساس گفته های خود کاندیداها و در مواردی توسط رسانه های همسو با کاندیداها و در برخی از موارد در شبکه های اجتماعی منتشر شده یا می شود.


مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار