کد خبر: ۱۷۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵ 07 February 2016
تابناک: عیسی مهدوی  که صبح امروز جهت افتتاح پروژه های عمرانی به بخش لشت نشا رفته بود در گفتگو با خبرنگار گیل خبر گفت: عملکرد شهردار محترم شهر رشت در همه ابعاد از جمله موضوع ساماندهی شهرداری ، ساماندهی معابر شهری و ساماندهی توسعه شهری با توجه به تحرکاتی که ایجاد کرده است خوب بوده است. وی درادامه اظهارداشت: خوشبختانه این روزها در شهر رشت اقدامات خوبی درحال انجام است و مدت ها بود که مردم شهر تغییر تحولی اینچنین ساختاری مشاهده نکرده بودند.

فرماندارشهرستان رشت تصریح کرد:شهردار توانمند شهررشت در بحث زیرساخت های حمل و نقل به همه ابعاد شهری توجه می کند و همه اقداماتی که صورت می گیرد کاملا با برنامه ودر چارچوب ضوابط فنی و اصولی است، بنابراین باید به وی کمک کرد تا برنامه توسعه شهری رشت که در یک زمانبندی خاص درحال انجام است به خوبی پیش برود و به نتیجه برسد.

سید عیسی مهدوی در ادامه بیان داشت: شهروندان شهر رشت مردمی با فرهنگ هستند و حق شان این است که توسعه شهری متناسب با سطح فرهنگی خودشان را در شهر شاهد باشند.وی با تاکید بر اینکه عملکرد شهردار رشت را فوق العاده مثبت می دانم،باردیگر تصریح کرد: اگر به آقای شهردار کمک بکنیم با توجه به توانمندی های فکری ، علمی و فنی که دارد می تواند منشاء خدمات بزرگی برای رشت باشد.
فرماندار رشت  در بخش دیگری از صحبت های خود خواستار تعامل شورا با شهردار شد وگفت:این تعامل باید به صورت متقابل بین شورای شهر و شهردار برقرار باشد. وی افزود: یک مقدار آقای شهردار لازم است که تعامل مثبت تری با اعضای شورا داشته باشد ، یک مقداری شورای عزیز هم باید به شهردار کمک بیشتری بکند ، خوشبختانه در حال حاضر مشکلی در شهر رشت نداریم.

مهدوی در پایان از رسانه ها خواست که به آرام سازی فضای جامعه کمک بکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار