مینایی‌فر
دبیر حزب جمعیت موتلفه اسلامی مازندران گفت:در دو شهر مازندران اصولگرایان به جمع‌بندی درباره کاندیداهای نهایی رسیده و تا دو شنبه هفته آینده مابقی کاندیداهای شورای هماهنگی اصولگرایان استان در بقیه شهرستان‌ها نیز معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۱۷۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ 06 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمد علی مینایی‌فر در نشست خبری در ساری گفت:انقلاب اسلامی زمینه ساز تحول بزرگی در سطح منطقه و جهان شده و با ارزش های جدیدی که این انقلاب ایجاد کرد در مقابل مکاتب گوناگون یک نگرش خاصی را در جهان گشودند.

عضو اجرایی شورای هماهنگی اصولگرایان مازندرانافزود: انتخابات یکی از پایه های این نظام است و امیدواریم حضور مردم در صحنه به تقویت جریان انقلاب بیانجامد و کاندیداها از ارزش های انقلاب و اسلام پاسداری کنند.

دبیر حزب جمعیت موتلفه اسلامی مازندران، تصریح کرد: اگر مجلسی بر اساس ارزش های انقلابی تشکیل شود می تواند با موفقیت از گردنه های سخت تاریخی عبور کند.

وی با بیان اینکه در استان مازندران 7 دفتر حزب موتلفه فعال است، ادامه داد: حزب موتلفه اسلامی بعد از انقلاب در درون حزب جمهوری اسلامی بود که بعد از تعطیلی حزب جمهوری اسلامی حزب موتلفه خود شکل گیری خاصی پیدا کرد و اکنون توانسته در استان مازندران رشد خود را داشته باشد.

مینایی اظهار کرد: از دغدغه های حزب موتلفه این است که اصولگرایان در یک حزب منسجم قرار گیرند و بتواند احزاب و جناح های اصولگرا را به هم نزدیک کند.

وی ادامه داد: تا کنون 17 تشکیلات اصولگرا را توانسته ایم به هم نزدیک کنیم که جامعه اسلامی مهندسین، کارمندان، فرهنگیان، حزب جمعیت پایداری، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، حزب عدالت طلبان توسعه و... از جمله تشکل های اصولگرا در کشور است.

دبیر حزب جمعیت موتلفه اسلامی مازندران، عنوان کرد: قریب به شش ماه جلسات هفتگی در تشکیلات اصولگرایان در مازندران برقرار است و اکنون فعالیت های تشکل های حزب موتلفهدر 9 حوزه انتخابیه در استان مازندران شروع به کار کردند و قرار است شوراهای مشورتی دو برابر کاندیداهای مورد نیاز منطقه را به شوراهای مرکزی معرفی می کنند.

وی با بیان اینکه حزب موتلفه به تایید و حمایت از اصلح مقبول تلاش می‌کند، افزود: شورای مرکزی و مشورتی استان در هر حوزه انتخابیه باید به جمع‌بندی برسند تا به جمع‌بندی کلی و قطعی دست یابیم.

مینایی اظهار کرد: چندین بار درخواست ملاقات با استاندار مازندران داشتیم اما وی حاضر به نشست با موتلفه نشد.

وی ادامه داد: متاسفانه هنوز با وجود عدم آغاز زمان تبلیغات، ستادهای انتخاباتی فعال شده و اما نباید شتابزدگی داشته باشند که ممکن است موجب قوم‌گرایی شود و این پسندیده نیست.

دبیر حزب جمعیت موتلفه اسلامی مازندران، گفت: در آمل و نوشهر به جمع‌بندی قطعی رسیدیم و در بقیه حوزه انتخابیه تا دوشنبه هفته آینده به جمع‌بندی قطعی خواهیم رسید.

وی افزود: امسال در مازندران بالای 60 درصد حضور مردم در انتخابات را پیش‌بینی می‌کنیم از سویی مردم مازندران دنبال جریان اصولگرایی و اصلاح طلب نیستند اما خواصی که در جناح ها هستند ریل‌گذاری می کنند.

مینایی ادامه داد: نباید به دنبال جناح های خانوادگی، دوستی، همشهری باشیم و برای حمایت های مالی و هواداری از نمایندگان خاصی پا پیش بگذاریم.

وی ادامه داد: تخریب و تحقیر دیگر نمایندگان و کاندیداها نکوهیده است و هر کاندیدایی را شورای نگهبان تایید کرد برای همه مردم محترم است و نباید هر کاندیدای که نتوانست رای بیاورد از جامعه طرد شوند بلکه از آنها به عنوان نخبگان بهره‌گیری شود.

دبیر حزب جمعیت موتلفه اسلامی مازندران با بیان اینکه چتر حمایتی اصولگرایان در سال جاری گسترده تر شد، گفت: کاندیداها باید از هتک حرمت‌ها پرهیز کرده و نمایندگان باید تابع رهبر و ولی فقیه باشند.

دبیر حزب جمعیت موتلفه اسلامی مازندران، اظهار کرد: وظیفه همه ما این است که تلاش کنیم تا این انتخابات پرشورتر برگزار شود و این نشانه دانش و بزرگی ملت ما است که می‌تواند مجلس قدرتمندی تشکیل دهد.

وی با بیان اینکه از کاندیداهای اصولگرایان انتظار داریم اجازه دهند که آن افرادی که مقبولیت دارند و اصلح هستند وارد عرصه شوند، افزود: از برادران اصولگرایان که خودشان را کاندیدا کردند تشکر می کنم که این افراد این انقلاب را با حضور خودشان گرم کردند.

مینایی گفت: داشتن شعور و آینده نگری، برنامه محور بودن، داشتن تجربه و تعهد، پرهیزکاربودن، امانت دار بودن،داشتن اصالت خانوادگی، ساده زیست بودن، تحت تاثیر گرایش ها قرار نگرفتم، سعه صدر داشتن و داشتن اخلاق اسلامی از معیارهای تعیین کاندیداها است.

وی افزود: در استان مازندران کاندیداهای حزب موتلفه اعلام کردند که اگر در لیست کاندیداها نباشیم انصراف خواهیم داد.

دبیر حزب جمعیت موتلفه اسلامی مازندران، با بیان اینکه نباید کاندیداها در دام عناصر داخلی و خارجی قرار بگیرند، عنوان کرد: مردم هم باید کسانی را انتخاب کنند که تحت تاثیر جریان‌های سیاسی و نفوذ بیگانه قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه در سطح ساری و شهرهای دیگر مازندران همایش‌هایی درباره نفوذ برگزار خواهد شد، افزود: با توجه به اینکه مجلس در راس امور است بیگانگان تلاش دارند افراد متاثر از جریان های خودشان را وارد مجلس بفرستند و مردم باید در این حوزه هوشیار باشند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار