مشاور فرماندار اقلید در امور بانوان و خانواده از برگزاری نمایشگاه «هفت‌سین، عرضه صنایع‌دستی بانوان هنرمند اقلید» از 17 تا 21 بهمن‌ماه جاری در اردوگاه فرهنگی تربیتی بید سبحان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 03 February 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:سمیه صالحی با تأکید بر لزوم حمایت از بانوان تولیدکننده و کارآفرین از برگزاری نمایشگاه «هفت‌سین، عرضه صنایع‌دستی بانوان هنرمند اقلید» به مناسبت دهه مبارک فجر از 17 تا 21 بهمن‌ماه جاری در اردوگاه فرهنگی تربیتی بید سبحان این شهرستان خبر داد.

وی برگزاری نمایشگاه عرضه صنایع‌دستی و توانمندی‌های بانوان را فرصتی مناسب برای پیشرفت، رشد و شکوفایی استعداد و ارتقای فعالیت و نمایش هنر آنان عنوان کرد و بیان داشت: ایجاد انسجام در راستای فعالیت‌های انجام‌شده و همچنین بسترسازی برای ایجاد تحول در عرصه‌های مختلف و بهره‌گیری از ظرفیت و توانایی بانوان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

صالحی تصریح کرد: زنان جامعه ظرفیت و استعداد بسیاری در عرصه‌های مختلف دارند که اگر بسترهای مناسب برای شکوفایی این قابلیت‌ها وجود داشته باشد شاهد پیشرفت و توسعه جامعه نیز خواهیم بود.

مشاور فرماندار اقلید در امور بانوان و خانواده به نمایشگاه عرضه توانمندی بانوان این شهرستان که در مهرماه امسال به مناسبت هفته دفاع مقدس با 16 غرفه در حسینیه بازار این شهر برپاشده بود اشاره کرد و از همکاری آموزش‌ و پرورش، فنی و حرفه‌ای، بسیج و آموزش‌کده فنی خواهران اقلید و سایر ادارات شهرستانی در برگزاری نمایشگاه «هفت‌سین، عرضه صنایع‌دستی بانوان هنرمند اقلید» تقدیر کرد.

صالحی در پایان سخنان خود با تأکید بر لزوم همدلی و همراهی عمومی در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... استقبال و حمایت مردم و مسئولان از این نمایشگاه را خواستار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار