مدیرکل تأمین اجتماعی فارس گفت: بیش از 40 میلیون نفر در کشور زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند که از این تعداد 2 میلیون و 101 هزار و 586 نفر مربوط به این استان بوده و نسبت به سال گذشته 36 هزار نفر معادل 1.7 درصد رشد داشته است.مدیرکل تأمین اجتماعی استان فارس تصریح کرد: تعداد مستمری‌بگیران زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی فارس 114 هزار نفر است که 123 میلیارد تومان در ماه به‌حساب آنان واریز می‌شود.
کد خبر: ۱۷۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹ 03 February 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: عبدالکریم نباتی اظهار داشت: تعداد بیمه‌شدگان اصلی در سال جاری 712 هزار و 531 نفر در این استان بوده که نسبت به اسفندماه سال گذشته 16 هزار نفر معادل 2.3 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل تأمین اجتماعی فارس گفت: بیش از 40 میلیون نفر در کشور زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند که از این تعداد 2 میلیون و 101 هزار و 586 نفر مربوط به این استان بوده و نسبت به سال گذشته 36 هزار نفر معادل 1.7 درصد رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بیمه‌شدگان اجباری نیز در سال جاری 450 هزار و 488 نفر بوده که نسبت به سال گذشته 3.7 درصد رشد داشته و همچنین مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در این استان تا آذرماه جاری که 8 هزار و 803 نفر بوده است نسبت به سال گذشته 517 نفر معادل 5.5 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان فارس تصریح کرد: تعداد مستمری‌بگیران زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی فارس 114 هزار نفر است که 123 میلیارد تومان در ماه به‌حساب آنان واریز می‌شود.

نباتی بیان داشت: فعالیت سازمان تأمین اجتماعی در راستای خدمات‌رسانی به مخاطبان شامل کارفرمایان، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران است.

وی اضافه کرد: بازنشستگان تأمین اجتماعی که متقاضی دریافت کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان هستند می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه samanehrefah.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان فارس بیان داشت: طرح نام‌نویسی متمرکز از سال جاری در تمام شعب تأمین اجتماعی قابلیت اجرایی پیدا کرده است و نیز الکترونیکی کردن پرونده بیمه‌شدگان در دستور کار قرار دارد.

نباتی اظهار داشت: طرح ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی تأمین اجتماعی شامل اخطاریه، اجراییه، اعلامیه و صورت‌حساب اجرایی شده و کارفرمایان می‌توانند با ارائه رایانامه خود به شعب تأمین اجتماعی از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: 95 درصد لیست‌های حق بیمه‌ها از سوی کارفرمایان به‌صورت اینترنتی پرداخت می‌شود و تمام قبوض پرداخت حق بیمه اجباری، مشاغل آزاد و اختیاری به‌صورت الکترونیکی درآمده و متقاضیان با مراجعه به سایت این سازمان می‌توانند با دریافت نام کاربری خدمات خود را دریافت کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان فارس تصریح کرد: دریافت پیشینه بیمه‌ای و اعتراض به آن نیز به‌صورت اینترنتی درآمده و بیمه‌شدگان می‌توانند با مراجعه به سایت این سازمان نسبت به مشاهده سوابق خود و ثبت اعتراض اقدام کنند.

نباتی بیان داشت: از دی‌ماه سال جاری پرداخت حقوق مقرری‌بگیران بیمه بیکاری به‌صورت متمرکز و از سوی سازمان مرکزی انجام‌ شده است.

وی در مورد برنامه‌های در دست اجرا در دهه مبارک فجر گفت: حضور در نماز جمعه و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، بازدید از دو کارخانه تولیدی در شهرک صنعتی، دیدار با شرکای اجتماعی، نمایندگان تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی، برگزاری جشن انقلاب، مسابقات فرهنگی ورزشی و غبارروبی گلزار شهدا از جمله برنامه‌های اجراشده و در دست اجرای این اداره‌کل است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار