مدیرکل ثبت احوال استان ایلام گفت: هیچ مشکلی برای صدور کارت ملی وجود ندارد و از واجد شرایط استان 10درصد از کارت ملی هوشمند برخوردارند.
کد خبر: ۱۷۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 02 February 2016
مدیرکل ثبت احوال استان ایلام گفت: هیچ مشکلی برای صدور کارت ملی وجود ندارد و از  واجد شرایط استان 10درصد از کارت ملی برخوردارند.


به گزارش تابناک ایلام؛"منوچهر تیموری" روز سه شنبه در خصوص این خبر اعلام کرد: حدود 420 هزار نفر از جمعیت استان ایلام واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند که تاکنون 39 هزار نفر برای دریافت این کارت تقاضا داده و 33 هزار نفر کارت خود را دریافت کرده اند.
وی با بیان اینکه بیش از 22 دفتر صدور کارت ملی هوشمند در سطح استان ایلام راه اندازی شده است، افزود: تلاش می کنیم با افزایش ایستگاه ها در سال آینده؛ 155 هزار کارت هوشمند ملی صادر و به مردم استان تحویل دهیم.
تیموری با بیان اینکه در یک پروسه 2 تا سه ساله تمامی افراد بالای 15 سال کارت ملی هوشمند دریافت خواهند کرد، یادآور شد: هیچ مشکلی در صدور کارت ملی هوشمند در استان وجود ندارد و بتدریج و با مراجعه مردم صدور کارت در حال انجام است.
وی گفت: در 10 شهرستان تابعه این استان همه اداره های ثبت احوال اقدام به صدور کارت ملی هوشمند برای متقاضیان می کنند ضمن اینکه علاوه بر ثبت احوال، دفاتر پیشخوان و پست نیز در این خصوص فعال هستند. 
مدیر کل ثبت احوال استان ایلام با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اسناد مورد نیاز در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال، شناسنامه و کارت ملی است و اخذ رای فقط از طریق این دو سند امکانپذیر است، افزود: کسانی که تاکنون موفق به دریافت کارت ملی هوشمند نشده اند باید برای این منظور اقدام کنند. 
تیموری تاکید کرد: براساس تصمیم ستاد هدفمندی یارانه ها، افراد بالای 18 سال که تاکنون هیچ نوع کارت ملی و یا ملی هوشمند دریافت نکرده اند تا 15 بهمن ماه فرصت دارند برای ثبت نام و دریافت کارت اقدام کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار