مدیر کمیته امداد قیروکارزین از برگزاری جشن ازدواج 55 زوج زیرپوشش امداد در این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۷۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ 02 February 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:محمد مریدزاده  اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی نهضت امام خمینی (ره) و جمهوری اسلامی کمک به نیازمندان و رسیدگی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

وی ادامه داد: به همین منظور این نهاد به‌عنوان دومین نهاد، پس از پیروزی انقلاب به‌ فرمان امام خمینی (ره) در کشور تأسیس و هم‌اینک نیز از نتایج و برکات مهم و بزرگ انقلاب اسلامی به شمار می‌آید.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کمیته امداد به‌عنوان عضو اصلی کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی دهه‌فجر است بیان داشت: در راستای شعار دهه‌فجر امسال که تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایت‌مداری، همدلی و همزبانی دولت و ملت است گام برداشته و برنامه‌های خوبی برای این ایام فرخنده برگزار می‌کنیم.

مریدزاده با اشاره به برنامه‌های این نهاد در دهه مبارک فجر بیان داشت: برگزاری جشن ازدواج 55 زوج زیرپوشش و پرداخت هدیه ازدواج به آن‌ها یکی از برنامه‌های مهم این نهاد در ایام پیروزی انقلاب اسلامی است.

مدیر کمیته امداد قیروکارزین گفت: برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده شامل آموزش طرح فلاح، آموزش‌های گروهی و چهره به چهره برای مددجویان و توزیع 200 بسته کالای بهداشتی بین نیازمندان زیرپوشش در مناطق محروم شهرستان از دیگر برنامه‌های این نهاد در این ایام است.

وی ادامه داد: تحویل سه واحد مسکونی احداث و تکمیل‌ شده به مددجویان نیازمند، سرکشی از خانواده ایتام و مددجویان زیرپوشش و اجرای طرح مفتاح‌الجنه، شرکت کارکنان در برنامه‌های ورزشی دهه‌فجر شهرستان و همچنین شرکت کارکنان و جوانان عضو کانون پیروان ولایت امداد در جشن‌های دهه‌فجر و روز 22 بهمن بخشی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد در قیروکارزین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار