کد خبر: ۱۷۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹ 31 January 2016
«روزنامه شرق» امروز در تیتر اول خود به موضوع انتخابات پرداخته است. این روزنامه در گزارشی یا تیتر « فهرست ١٠٠درصدی اصلاح‌طلبانه در دستور کار» به رایزنی های فشرده اصلاحطلبان در سه سطح پرداخته است و در گزارشی می نویسد:

«
شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به این جمع‌بندی رسیده است که با وجود رد‌صلاحیت‌های صورت‌گرفته، فهرست‌های خود را به‌صورت کاملا اصلاح‌طلبانه نهایی کند. این نظر دوسوم اعضای شورا بوده است که البته مصوب نشده اما به جمع‌بندی رسیده است.
حامیان این ایده که غالب اعضای شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را تشکیل می‌دهند، هرگونه ایده مبنی بر ائتلاف با اصولگرایان معتدل یا حامیان دولت و اعتدالیون را به طور کلی رد کرده‌اند.
این اعضا اعتقاد دارند که اصلاح‌طلبان هرگونه ائتلافی را به بعد از انتخابات یعنی به حضور در مجلس موکول کنند. ائتلاف‌هایی که صورت کلی نخواهد داشت بلکه به‌صورت موردی و به اقتضای مواردی که پیش می‌آید، درباره آن تصمیم گرفته خواهد شد.
بااین‌حال علی صوفی، رئیس ستاد تهران ائتلاف اصلاح‌طلبان، به «شرق» گفت هنوز تصمیم قطعی دراین‌باره مصوب نشده است. به گفته صوفی تا اینجای کار بنا بر این بوده است که فهرست صددرصد اصلاح‌طلبانه باشد،ولی بسته به شرایط ممکن است که این تصمیم تعدیل شود.‌

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار