جلسه قرائت و تفسیر قرآن مدیران دستگاه‌های اجرایی استان این هفته به میزبانی استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ 31 January 2016
در این جلسه که صبح امروز (یکشنبه) در سالن جلسات استانداری تشکیل شد، شرکت کنندگان آیاتی از کلام‌الله مجید را به صورت دسته جمعی تلاوت کردند و سپس اسدالله ضیایی، از اساتید قرآن به بیان تفسیر آیات مربوط به امر به معروف و نهی از منکر پرداخت.

استاندار آذربایجان شرقی هم در این جلسه با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری جلسه قرائت قرآن مدیران استان، گفت: مطمئنا این نشست علاوه بر بهره‌های معنوی از آیات الهی، محفلی برای تحکیم الفت، دوستی و همدلی بین مسوولان استان است.

دکتر اسماعیل جبارزاده با بیان این که تمسک به قرآن بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی است، از مدیران استان خواست با شور و نشاط بیشتری در این جلسه شرکت کنند.

وی همچنین با تاکید بر توسعه و ترویج فرهنگ قرآن و حمایت از فعالیت‌های قرآنی در ادارات استان، افزود: هر کدام از کارکنان یا مدیران دستگاه‌های دولتی که کار ویژه‌ای در حوزه قرآنی انجام دهند مورد تشویق ویژه قرار می‌گیرند.

استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه همچنین با اهدای لوح سپاس از آقایان اسدالله ضیایی و حجت‌الاسلام اسکندری به خاطر هماهنگی و برگزاری جلسات قرائت قرآن مدیران استان قدردانی کرد.

گفتنی است جلسه قرائت و تفسیر قرآن مدیران دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان شرقی از 16 سال پیش دایر شده و در حال حاضر روزهای یکشنبه هر هفته به میزبانی یکی از دستگاه‌ها و نهادهای اداری استان برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار