مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز از سازمان‌دهی بازرسان افتخاری متشکل از کارمندان شهرداری و شهروندان داوطلب در حوزه حمل‌ونقل این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۷۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 31 January 2016
به گزارش تابناک فارس: محمد فرخ‌زاده  هدف از اجرای این طرح را مشارکت بازرسان افتخاری در ارتقای کیفیت خدمات شهرداری در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک به‌ویژه نظارت بر پارکینگ‌ها، پل‌های عابر پیاده، علائم ایمنی، پیشنهاد‌ها و راهکارهای برون‌رفت از حجم ترافیک، روان‌سازی و گره‌گشایی ترافیکی، نظارت بر عملکرد پیمانکاران و آموزش ترافیک در جامعه و نظارت بر عملکرد پیمانکاران زیر نظر این سازمان است.

وی افزود: در تلاش هستیم با سازمان‌دهی این افراد که همگی از کارشناسان و مدیران تلاش‌گر و متخصص شهرداری و شهروندان شیرازی هستند، ارتقای فرهنگ ترافیک در جامعه را بسترسازی کنیم.

این مدیر شهری افزود: نظارت نامحسوس بر عملکرد پارکینگ‌های عمومی و گزارش مسائل و مشکلات ترافیکی شامل پل‌های مجهز به آسانسور، پله‌برقی و نقاط حادثه‌خیز شهری از مهم‌ترین محورهایی است که با مشارکت این بازرسان افتخاری در راستای اصلاح و بهینه‌سازی آن اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک بیان کرد: این کارشناسان تاکنون هشت ساعت دوره آموزشی را با موضوع آشنایی با حوزه فعالیت‌های حوزه حمل‌ونقل و ترافیک در زمینه‌های مختلف تئوری و عملی طی کرده و آماده فعالیت در سطح شهر هستند.

فرخ‌زاده با بیان اینکه شهروندان داوطلب می‌توانند از طریق سامانه دریافت پیامک 3000137747 در این طرح با ما مشارکت کنند، اظهار داشت: معتقد هستیم با تشکیل شبکه مردمی و بهره‌گیری از سازمان‌های مردم‌نهاد می‌تواند فرهنگ ترافیک در جامعه را ارتقا دهد ضمن این‌که شناسایی مشکلات و موانع توسط مردم سریع‌تر از هرگونه سیستم پایش خواهد بود.

وی از عزم جدی سازمان حمل‌ونقل و ترافیک برای رفع مشکلات مختلف بنابر اولویت‌بندی مردم و همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر سامانه پیامک با شماره‌های 32304159 داخلی 185 و شماره همراه 09355569681 نیز برای مشارکت در این طرح تماس حاصل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار