صبح امروز در باخرز مراسم تعزیه شهید مجید فخرایی که در آخرین چهارشنبه سال 93 در مشهد بشدت مجروح شد و در نخستین جمعه سال 94 عروج کرد با حضور فرمانده انتظامی خراسان رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 29 March 2015
حضور فرمانده انتظامی خراسان رضوی در تعزیه شهید چهارشنبه‌سوری

به گزارش تابناک خراسان رضوی، سردار سرتيپ دوم پاسدار بهمن اميري مقدم، فرمانده نیروی انتظامي استان خراسان رضوي و جمعی از همراهان ایشان امروز در آیین تعزیه شهید مجید فخرایی در حسینیه ابوالفضلی شهرستان باخرز شرکت کرده و به همدردی با خانواده داغدار پرداختند.
فرمانده انتظامی استان همچنین در منزل پدر شهید فخرایی نیز حاضر شد و شکیبایی این مادر شهید او را تحت تاثیر قرار داد به‌طوریکه وقتی مادر این جوان 19 ساله شاخه گلی را تقدیم فرمانده‌اش نمود و گفت : مجید را خدا به من داد و من هم آن را برای بقای اسلام و نظام تقدیم کردم ... سردار گریست.
سردار امیری مقدم همچنین در پاسخ به برخی گلایه های بستگان شهید وعده داد پیگیر موضوع و مسائل مرتبط با ایشان باشد.
بنابراین گزارش، نیروی انتظامی کلیه مخارج کفن و دفن و هزینه مسجد و ولیمه امروز ( سوم ) را نیز پذیرفتند.
در این آیین معنوی سومین روز عروج این شقایق شهید، فرماندار ، امام جمعه اهل سنت و امام جمعه موقت شیعیان باخرز نیز در جمع خیل عظیمی از مردم قدرشناس شیعه و سنی این شهرستان حاضر بودند.
گفتنی است روز گذشته پیکر شهید مجید فخرایی که پس از حدود دوهفته تحمل جراحتهای ناشی از پرتاب نارنجک دستی به سویش از سوی جوانی شرور ، به دیار باقی شتافته بود در مراسم مردمی شکوهمندی با تشریفات نظامی در بخش شهیدان باخرز به خاک سپرده شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
غریب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
اقایان کوتاه فکر عیاش این سرباز رشید خوشی هایش را با ناخوشی های شما عوض کرد تا در کمال آرامش زندگی کنید .اون بیچاره فکر میکرد وقتی نباشد همه از اون یاد میکنند ولی اینچنین نشد!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار