نخستین واحد مستقل ارزی بانک تجارت ایلام روز شنبه در آیینی با حضور مسئولان محلی، مدیران و کارکنان بانک تجارت استان ایلام راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۷۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 30 January 2016
نخستین واحد مستقل ارزی بانک تجارت ایلام روز شنبه در آیینی با حضور مسئولان محلی، مدیران و کارکنان بانک تجارت استان ایلام راه اندازی شد.

به گزارش تابناک ایلام؛مدیر امور شعب بانک تجارت استان ایلام در این آیین گفت: مجوز ایجاد و راه اندازی این واحد مستقل ارزی پس از لغو تحریم های بین المللی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخذ شده است.
مظفر کیانی افزود: با توجه به هم مرز بودن استان ایلام با کشور عراق و تردد زائران دو طرف و همچنین انجام مراودات تجاری با کشور عراق، این واحد مستقل ارزی با هدف حل مشکلات ارزی و همچنین کمک به تولید و اشتغال در این استان راه اندازی شده است.
وی اظهار کرد: زائران، تجار و بازرگانان پیش از این برای انجام امور ارزی خود به استان های همجوار مراجعه می کردند اما این واحد ارزی از امروز به صورت مستقل عمل می کند بنابراین نیازی به مراجعه مردم به تهران و یا استان های دیگر برای دریافت ارز وجود ندارد.
مدیر امور شعب بانک تجارت استان ایلام یادآور شد: در این واحد مستقل ارزی تمامی خدمات مربوط به گشایش اعتبار اسنادی، افتتاح حساب ارزی، صدور ضمانت نامه های ارزی و حوالجات ارزی انجام خواهد شد.
21 شعبه، چهار باجه و یک واحد مستقل ارزی بانک تجارت در مناطق مختلف استان ایلام فعال است./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار