شهردار یاسوج به کلنگ‌زنی و ساخت پارک‌های تفریحی ولایت، غدیر و بانوان طی دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: 31 هکتار پارک طی دو سال گذشته کلنگ‌زنی شده است که با 50 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال 96 افتتاح خواهند شد.
کد خبر: ۱۷۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹ 29 January 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدعلی جاوید ظهر امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه با بیان اینکه رسالت سازمان شهرداری توسعه، قانون‌مداری و امانت‌داری است، اظهار کرد: این سه اصل در دستور کار شهرداری قرار گفته و جهت تحقق آنها برنامه‌ریزی و تلاش می‌شود.

وی با بیان اینکه همه کارها و اقدامات در شهرداری یاسوج بر اساس قانون انجام می‌شود، افزود: تجهیزات، امکانات و اعتباراتی که در اختیار این سازمان است امانت بوده و با دقت و توجه تمام از آنها حفاظت می‌شود.

شهردار یاسوج تعداد پرسنل قراردادی، رسمی و پیمانی شهرداری را حدود یک هزار و 200 نفر عنوان کرد و گفت: ماهانه حدود دو میلیارد تومان از اعتبار شهرداری هزینه حقوق کارمندان می‌شود.

وی به کلنگ‌زنی و ساخت پارک‌های تفریحی ولایت، غدیر و بانوان طی دو سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: 31 هکتار پارک طی دو سال گذشته کلنگ‌زنی شده است.

وی با عنوان اینکه هر کدام از این پارک‌ها تاکنون حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود کار ساخت این پارک‌ها تا شهریور 96 به پایان رسیده و افتتاح شوند.

جاوید زیرسازی و آسفالت 297 هزار متر مربع از معابر عمومی، کوچه‌ها و خیابان‌ها شهر یاسوج را از دیگر اقدامات انجام شده توسط شهرداری یاسوج عنوان کرد و گفت: سعی می‌شود تا سال 95 تمامی معابر عمومی خاکی در شهرک‌های حاشیه یاسوج مانند شهرک جهاد، امام حسین(ع) و ولایت زیرسازی و آسفالت شوند.

شهردار یاسوج با بیان اینکه پل چهارم بشار یاسوج کلنگ‌زنی شده و در حال ساخت است، یادآور شد: کار ساخت این پل تا یک سال آینده به پایان رسیده و افتتاح می‌شود.

وی ساخت و تکمیل پایانه مسافربری یاسوج با اعتبار یک میلیارد تومان در سال 93 را اقدام دیگر شهرداری در حوزه خدمات شهری عنوان و اذعان کرد: غسالخانه و سردخانه یاسوج نیز در حال ساخت است که پیش‌بینی می‌شود در هفته دولت در سال 95 افتتاح شود.

جاوید ساماندهی وانت‌های دوره گرد، راه‌اندازی بازارچه ماهی با اعتبار 700 میلیون تومان و احداث ساختمان مرکزی آتش‌نشانی یاسوج را دیگر خدمات انجام شده این سازمان برای مردم بیان کرد و گفت: کار تعریض خیابان جمهوری نیز در حال انجام است ضمن اینکه برای فاز اول آن حدود هفت میلیارد تومان هزینه شده است و فاز دوم این پروژه نیز هشت میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار