قهرمانان رقابتهای آمادگی جسمانی و دارت بانوان ویژه کارمندان دولت همدان با برگزاری یک دوره مسابقه معرفی شدند.
کد خبر: ۱۷۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴ 28 January 2016
 قهرمانان رقابتهای آمادگی جسمانی و دارت بانوان ویژه کارمندان دولت همدان با برگزاری یک دوره مسابقه معرفی شدند.

به گزارش ایرنا ،مسابقات آمادگی جسمانی بانوان با حضور 21 کارمند وابسته به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در پنج رده سنی از ادارات شهرستانهای همدان، بهار، ملایر، نهاوند و کبودرآهنگ در سالن فردوسی همدان برگزار شد.

در این پیکارها و در رده سنی اول زینب رحمتی از شهرستان نهاوند، در رده سنی دوم حانیه سزاواریگانه از همدان، در رده سنی سوم اعظم باباخانی از همدان، در رده سنی چهارم زهرا حجت السلامی از همدان و در رده سنی پنجم هم فرشته امینی از شهرستان ملایر به عنوان قهرمانی دست یافتند.

اعظم باباخانی با ثبت کمترین رکورد عنوان فنی ترین بازیکن را به دست آورد.

نفرات برتر جواز حضور در مسابقات قهرمانی کشور را کسب کردند.

مسابقات آمادگی جسمانی بانوان شاغل در ادارات استانی و وزارت ورزش و جوانان کشور 23 بهمن ماه به میزبانی شهرستان بوشهر برگزار می شود.


** قهرمانی شهرداری همدان در مسابقات دارت بانوان
مسابقات دارت بانوان کارمند دولت با حضور ورزشکارانی از ادارات شهرداری ، ورزش و جوانان ، دانشکده پرستاری ، نیروی انتظامی در خانه دارت همدان برگزار شد.

در پایان این رقابت ها زهره حاجیلویی از شهرداری همدان عنوان قهرمانی را کسب کرد، مینا بخشی زاده دیگر ورزشکار تیم شهرداری همدان دوم شد، زهرا حجت الاسلامی از اداره ورزش و جوانان و معصومه یاری از دانشکده پرستاری دانشگاه بوعلی به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

به نفرات برتر این دوره از مسابقات لوح قهرمانی و جوایز ارزنده اعطا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار