رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:
انوش برزیگر با تاکید بر حمایت از روستانشینان در طرح پزشک خانواده اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای کاهش بیماری‌ها در استان در حال انجام است.
کد خبر: ۱۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱ 28 March 2015
به گزارش تابناک گیلان ، انوش برزیگر با تاکید بر حمایت از روستانشینان در طرح پزشک خانواده اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای کاهش بیماری‌ها در استان در حال انجام است.

وی از کاهش بیماری روماتیسم قلبی در گیلان خبر داد و افزود: تعداد بیماران روماتیسم قلبی در روستاها بیشتر از مناطق شهری است و با اجرای طرح پزشک خانواده می‌توان این بیماری را کنترل کرد.

برزیگر سلامتی را بزرگ‌ترین نعمت برای انسان خواند و تصریح کرد: اگر انسان از مال دنیا غنی باشد اما سالم نباشد از داشته‌های خود سود نمی‌برد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه اجرای طرح تحول سلامت اقدامی انقلابی در عرصه سلامت و بهداشت کشور محسوب می‌شود، بیان کرد: طرح مذکور به‌خوبی در گیلان اجرایی شده و پروژه‌های مناسبی در راستای طرح تحول سلامت به بهره‌برداری رسیده است.

وی در ادامه به افتتاح طرح‌های بیمارستانی و مراکز بهداشتی و درمانی در سفر وزیر بهداشت به گیلان اشاره کرد و گفت: تلاش بسیاری برای افتتاح مراکز مذکور در استان انجام شده است.

برزیگر با اشاره به تجهیز مراکز بیمارستانی گیلان به دستگاه سی‌تی‌اسکن در سال 94، اظهار کرد: امسال ساختمان جدید اورژانس بیمارستان رازی رشت احداث می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ساماندهی اورژانس بیمارستان پورسینای رشت را از جمله اقدام‌ها در سال جاری عنوان کرد و یادآور شد: امسال تغییرات بسیاری در بخش‌های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و ... دانشگاه علوم پزشکی گیلان ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آستانه تحولی بزرگ است، اظهار کرد: امسال زیر پوشش کامل قرار دادن بیماران خاص از جمله برنامه‌های دانشگاه مذکور در استان است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار