فرماندار دهلران از تشکیل کمیته های ده گانه خدمات سفر در این شهرستان خبرداد و گفت: ستاد هماهنگی خدمات سفر در ایام نوروز بر اساس وظایف محوله کمیته های دهگانه آماده ارایه خدمات به مسافران نوروزی خواهد بود.
کد خبر: ۱۶۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶ 25 January 2016
فرماندار دهلران از تشکیل کمیته های ده گانه خدمات سفر در این شهرستان خبرداد و گفت: ستاد هماهنگی خدمات سفر در ایام نوروز بر اساس وظایف محوله کمیته های دهگانه آماده ارایه خدمات به مسافران نوروزی خواهد بود.

به گزارش تابناک ایلام؛امید علی سبزی روز دوشنبه در نشست هماهنگی خدمات سفر در دهلران بر ضرورت فراهم کردن بستر برای آسایش و رفاه مسافران نوروزی تاکید کرد و افزود: مسئول کمیته های ده گانه خدمات سفر باید با برنامه ریزی در این خصوص اقدام کنند.
رییس ستاد خدمات هماهنگی سفر دهلران با اشاره به 12 بقعه متبرکه در شهرستان اظهار داشت: 400 آثار تاریخی، تفریحی و گردشگری در سطح شهرستان وجود دارد که از این تعداد 80 اثر در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است
سبزی گفت:این شهرستان با وجود آثار تاریخی، اماکن مذهبی و جاذبه های طبیعی و دفاع مقدس یکی از نقاط هدف گردشگری است که باید تدابیر لازم برای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی اندیشیده شود.
وی بر ضرورت فراهم کردن مکان هایی در شهر دهلران و بخش ها برای اسکان مسافران نوروزی تاکید کرد و افزود: همه باید تلاش کنند تا با فضاسازی مناسب و اطلاع رسانی لازم ضمن تسهیل در ارایه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی ظرفیت های شهرستان نیز معرفی شود.
فرماندار دهلران بخش های سراب میمه و زرین آباد به دلیل جاذبه های طبیعی و تفریحی و مذهبی از مهمترین نقاط گردشگری شهرستان برشمرد وگفت: در این مناطق نیز باید تدابیر لازم برای تسهیل در خدمات و اسکان مسافران نوروزی مد نظر باشد.
دراین این نشست تصمیماتی در راستای زیباسازی چهره شهر، پارک ها و میادین، توجه بیش از پیش به برقراری نظم و امنیت در شهرها و روستاها در ایام نوروز، اجرای هنرهای نمایشی در مناطق عملیاتی و سطح شهر دهلران، تهیه بروشور و سی دی راهنمای گردشگری، تدابیر لازم برای حفظ محیط زیست، آمادگی پایگاه های امدادی، تامین سوخت ایام تعطیلات، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، تامین میوه ایام نوروز، کشیک ادارات و بیمارستان ها، تامین امنیت جاده ای توسط راهنمایی و رانندگی، خدمات عابر بانک ها و کشیک بانک ها در تعطیلات و سرویس های بهداشتی عمومی در راستای خدمات دهی مطلوب به مسافران نوروزی اتخاذ شد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار