معاون استاندار کردستان:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: در حال حاضر طرح پیاده راه سازی خیابان فردوسی شهر سنندج تدوین شده و به زودی با لحاظ کردن همه جوانب آن، به تدریج اجرایی و عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۱۶۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴ 25 January 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، امیر قادری در جلسه کارگروه گردشگری استان کردستان اظهار کرد: باید با تشکیل مستمر کمیته‌های ده گانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان و اجرایی شدن مصوبات و مهیا کردن مراکز اقامتی از آمادگی لازم برای استقبال و پذیرایی مناسب از گردشگران و مسافران نوروزی برخوردار باشیم.

وی با اشاره به اجرای طرح پیاده راه در سنندج گفت: در حال حاضر طرح پیاده راه سازی خیابان فردوسی شهر سنندج تدوین شده و به زودی با لحاظ کردن همه جوانب آن، به تدریج اجرایی و عملیاتی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و متولی ترافیک باید با همه امکانات برای اجرای طرح پیاده راه سازی و ساماندهی وضعیت ترافیک در هسته مرکزی شهر سنندج تلاش کنند.

وی ساماندهی دستفروشان را ضروری برشمرد و گفت: باید به بحث دستفروشی به صورت ویژه توجه شود زیرا دستفروشی در صورت هدایت صحیح می‌تواند برای جامعه فرصت باشد و در واقع تهدید نیست بلکه باید به احتیاجات و نیازهای برخی اقشار جامعه که از این طریق تامین می‌شود نیز توجه کرد.

قادری افزود: در این زمینه باید به بررسی دقیق و تحلیل کارشناسی مقوله ساماندهی دستفروشان به عنوان یکی از لایه‌های پنهان جامعه شهری پرداخت و با برنامه‌ریزی برای هدایت و ساماندهی آن تلاش کرد.

وی تاکید کرد: طرح تله کابین آبیدر یکی از طرح ها مهم گردشگری در سنندج است که از سالیان قبل تاکنون پیش بینی و برنامه ریزی شده و اقدامات فراوانی برای اجرای آن صورت گرفته که در این راستا و با پیگیری‌های استاندار محترم باید شهرداری سنندج با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی برای اجرا و راه‌انداری این طرح هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار