کد خبر: ۱۶۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 24 January 2016

رئیس عقیدتی – سیاسی نیروی انتظامی گفت: توان فرماندهی بالا، برخورداری از خصائل اخلاقی از جمله ایمان و تدین، مسئولیت‌شناسی و مسئولیت‌پذیری و پشتکار بسیار از مهمترین انتظاراتی است که معظم‌له از نیرو‌های پلیس دارند.

خبرگزاری فارس: انتظارات فرماندهی معظم کل قوا از نیروی انتظامی/معظم له پلیس را مسئولیت‌شناس و مسئولیت‌پذیر می‌خواهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوتراب بهرامی ظهر امروز در همایش فرماندهان و روسای کلانتری‌های استان البرز طی سخنانی اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام دینی و ولایی و مردم‌سالار است و همواره مردم مومن و انقلابی ما در تعیین سرنوشت خویش پیشگام بوده‌اند.

وی افزود: در این نظام مسئولان ارشد کشور با رای مستقیم مردم انتخاب می‌شوند و این افتخار بزرگی است که جمهوری اسلامی ایران دارد.

این مسئول با اشاره به در پیش بودن انتخابات حساس مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف مهم است و مردم ما به خوبی به اهمیت وظیفه‌ای که در قبال اسلام و انقلاب و کشور دارند، آگاه هستند.

بهرامی بیان داشت: وظیفه اصلی ملت در این شرایط حساس حضوری پرشور، آگاهانه و حداکثری در پای صندوق‌های رای و انتخاب نامزدهای اصلح است.

وی افزود: مطمئن هستیم که مردم ولایی و انقلابی ایران بار دیگر به وظیفه خود عمل کرده و با حضور گسترده،‌ پرشور و آگاهانه در پای صندوق‌های رای، از دستاوردها و آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع خواهند کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی افزود: امیدواریم با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، مجلسی انقلابی و ولایی و شجاع در دوره دهم تشکیل شود.

بهرامی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی پاسدار رای و امنیت مردم در روز انتخابات خواهد بود، گفت: رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی به عنوان فرماندهی معظم کل قوا انتظاراتی از نیروی انتظامی، فرماندهان و ماموران پلیس دارند که باید این انتظارات را به طور کامل برآورده کنیم.

وی اظهار داشت: توان فرماندهی بالا، برخورداری از خصائل اخلاقی از جمله ایمان و تدین، مسئولیت‌شناسی و مسئولیت‌پذیری و پشتکار بسیار از مهمترین انتظاراتی است که معظم‌له از نیرو‌های پلیس دارند.

رئیس سازمان عقیدتی ‌سیاسی نیروی انتظامی‌ تاکید کرد: یکی از مهمترین وظایفی که بر عهده فرماندهان نیروی انتظامی قرار دارد این است که تحت هیچ شرایطی نباید در برابر قصور و تخلف ماموران ناجا گذشت داشت،‌ چرا که پلیس باید از بهترین و پاک‌ترین افراد تشکیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار