کد خبر: ۱۶۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴ 21 January 2016
تابناک گیلان: سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان از تشکیل این شورا با همراهی احزاب رسمی و جریان‌های ذی‌نفوذ در تمام شهرستان‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار نظرعلی علیزاده ظهر امروز در نخستین نشست خبری شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال اظهار کرد: با توجه به موقعیت حساس و هم‌زمانی برگزاری دو انتخابات بزرگ نیازمند انجام اقدام‌هایی در شأن نظام اسلامی هستیم.

وی به حضور نیروهای ارزشی، انقلابی، ولایی و ... در چارچوب جریان اصولگرایی در عرصه انتخابات اشاره کرد و افزود: نیروهای مذکور در عرصه انتخابات به عنوان عمل به تکلیف شرکت می‌کنند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان، مردم ایران را پیشتاز در عرصه‌های اجتماعی خواند و بیان کرد: حضور مردم در صحنه برای نظام جمهوری اسلامی ایران افتخارآفرین است.

علیزاده با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات حماسه جدیدی در هفتم اسفند ماه امسال رقم می‌زند، تصریح کرد: بین نیروهای اصولگرا در کشور و گیلان وحدت و همگرایی به وجود آمده است.

*شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان تشکیل شد

وی همگرایی نیروهای ارزشی را آرزوی تمام دینداران و مؤمنان عنوان کرد و گفت: مژده می‌دهیم شورای ائتلاف اصولگرایان در گیلان تشکیل شده است.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با اشاره به اینکه تمام جریان‌های اصولگرایی استان در کنار همدیگر قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: احزاب رسمی و شخصیت‌های ذی‌نفوذ در استان در ایجاد ائتلاف مذکور همراهی کردند و این ائتلاف فعالیت خود در گیلان را آغاز کرده است.

علیزاده به تشکیل شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان در تمام شهرستان‌های این استان اشاره کرد و یادآور شد: تلاش برای حضور حداکثری مردم به منظور انتخاب اصلح در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از اهداف تشکیل شورای مذکور است.

وی با بیان اینکه لیست نامزدهای مجلس خبرگان رهبری پس از اعلام افراد تایید صلاحیت‌شده توسط شورای نگهبان توسط جامعه مدرسین حوزه علمیه قم زیر نظر آیت‌الله یزدی ارائه می‌شود، اظهار کرد: فعالیت شورای ائتلاف اصولگرایان در بخش مجلس شورای اسلامی زیر نظر آیت‌الله موحدی کرمانی در کشور است و در استان‌ها لیست مشترکی از نامزدها تهیه می‌شود.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان به بررسی وضعیت نامزدهای اصولگرا در طیف‌های مختلف اشاره کرد و افزود: جریان اصولگرایی بر این باور است بهترین نامزدها را به مردم معرفی کند.

علیزاده با تاکید بر اینکه تمام افراد مورد تایید شورای نگهبان مورد تایید ائتلاف اصولگرایان گیلان هستند، بیان کرد: شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان اندیشه و کارآمدی افراد مختلف را مطالعه می‌کند و آنها که می‌توانند بهتر از آرمان‌ها دفاع کنند، به مردم معرفی می‌شوند.

وی در ادامه هیئت‌های اجرایی و هیئت‌های نظارت را مرجع تایید یا احراز صلاحیت نامزدها در دو مرحله گذشته دانست و تصریح کرد: هیئت‌های مذکور طبق قوانین فعالیت خود را انجام دادند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با بیان اینکه بیشترین رد صلاحیت‌شدگان از طیف اصولگرا هستند، گفت: غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام حمید رسایی و ... از طیف اصولگرایان هستند که رد صلاحیت شدند.

وی مردم ایران به‌ویژه گیلان را پایبند به انقلاب، نظام، اسلام و ولایت خواند و یادآور شد: پایبندی مردم به نظام اسلامی بوده و متکی به افراد نیست اما آنها که در میدان عمل می‌کنند باید در چارچوب نظام باشند.

*مرجع تشخیص صلاحیت‌ها شورای نگهبان است

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با اشاره به اینکه قضاوتی در اقدام هیئت‌های اجرایی و هیئت‌های نظارت بر انتخابات نداریم، اظهار کرد: مرجع تشخیص صلاحیت‌ها شورای نگهبان است.

علیزاده مردم را همراه با انقلاب، نظام و ولایت دانست و بیان کرد: حضور مردم در انتخابات قطعی است و مردم در طول انقلاب اسلامی نشان دادند با تلاش دشمنان بیشتر در صحنه حضور پیدا می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار