رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از انهدام 4 باند تهیه وتوزیع مواد مخدر در شهرستان های "قائم شهر، آمل، فریدونکنار و بابلسر" با کشف 14 کیلو و 700 گرم مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۱۶۵۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶ 18 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، علیرضا ثقفی گفت: در راستای مبارزه با عاملان سودجوی تهیه و توزیع مواد مخدر در استان، ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، موفق به شناسائی یکی از قاچاقچیان مواد مخدر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، افزود: ماموران در اقدامی اطلاعاتی و عملیاتی متهم که قصد حمل مواد مخدر از استان گلستان به استان مازندران داشت را شناسائی و ضمن هماهنگی با مراجع قضائی موفق شدند، در عملیاتی ضربتی و با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قائم‌شهر این فرد را دستگیر کنند.

ثقفی تصریح کرد: در این عملیات دو خودروی متعلق به متهم توقیف و سه همدست که در قاچاق موادمخدر وی را همراهی می‌کرد، دستگیر شدند.

به گفته وی در بازرسی از خودروهای متهم و همدستان وی 7 کیلو تریاک کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران در ادامه از کشف 2کیلوگرم تریاک و3کیلو گرم حشیش توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آمل، یک کیلو و700 گرم تریاک توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر فریدونکنار و همچنین کشف یک کیلوگرم تریاک از یک سوداگر مرگ توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان بابلسر نیز خبر داد.

وی گفت: در این عملیات ها ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان ها موفق به انهدام سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر و دستگیری 3 عامل افیونی و توقیف سه دستگاه خودرو در این شهرستان ها شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار