وی از احداث 2 هزار و 700 متر اورژانس بیمارستان پورسینای رشت در سال جاری خبر داد و افزود: توسعه اورژانس بیمارستان‌ها در پذیرش بیماران فوریت‌های پزشکی حائز اهمیت است
کد خبر: ۱۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 25 March 2015
به گزارش تابناک گیلان ، محمدتقی آشوبی ظهر امروز در جریان بازدید از مراکز درمانی این شهر با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 94 اظهار کرد: مجوز ساخت اورژانس بیمارستان رازی در رشت از طرف وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی در سال جاری صادر شده است.

وی از احداث 2 هزار و 700 متر اورژانس بیمارستان پورسینای رشت در سال جاری خبر داد و افزود: توسعه اورژانس بیمارستان‌ها در پذیرش بیماران فوریت‌های پزشکی حائز اهمیت است.

آشوبی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای پذیرش بیماران در مراکز درمانی گیلان در ایام نوروز اندیشیده شده است، تصریح کرد: 25 بیمارستان دولتی و 9 بیمارستان خصوصی و غیر دولتی از آمادگی لازم برای پذیرش بیماران برخوردارند و بخش‌های رادیولوژی و سونوگرافی فعال هستند.

معاون درمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از استقرار 80 آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در مبادی ورودی شهرهای استان خبر داد و بیان کرد: نوروز امسال کشیک‌های ستادی در بیمارستان‌های گیلان ایجاد شده است.

وی به آمادگی داروخانه‌های شبانه‌روزی گیلان به منظور ارائه داروی مورد نیاز بیماران در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: داروخانه‌های کشیک در تعدادی از شهرستان‌ها آماده ارائه خدمات به بیماران هستند.

آشوبی بهداشت محیط را از برنامه‌های محوری در نوروز امسال دانست و خاطرنشان کرد: بازرسی از رستوران‌ها در دستور کار گروه‌های نظارتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

معاون درمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه مراکز شبانه‌روزی درمانی در مناطقی که بیمارستان نداریم فعال هستند، یادآور شد: گروه‌های ویژه بازرسی نظارت بر مراکز درمانی استان را به عهده دارند.

وی به اجرای موفقیت‌آمیز طرح سلامت در سال 93 اشاره کرد و افزود: بیماران برای تهیه وسایل پزشکی به بیرون از بیمارستان ارجاع نمی‌شوند.

آشوبی با بیان اینکه تمام تجهیزات درمانی بیماران سال گذشته در بیمارستان‌ها تهیه شده است، اظهار کرد: بیماران با دفترچه روستایی سه درصد و دفترچه شهری 6 درصد فرانشیز پرداخت می‌کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار