کد خبر: ۱۶۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷ 14 January 2016

به گزارش تابناک یزد،فرمانده انتظامي استان، گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي در بازرسي از يک انبار در شهر يزد، 50 تن انواع ظروف آشپزخانه را به ارزش 30 ميليارد ريال کشف کردند.

سردار "ايرج کاکاوند" ، با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاقچيان کالا و ارز، مقابله با واردکنندگان کالاهاي خارجي قاچاق و همچنين حمايت از توليدکنندگان داخلي، ماموران پليس استان ، خبري را مبني بر فعاليت فردي در امر واردات کالاهاي خارجي قاچاق دريافت کردند.
وي، ضمن اشاره به انجام هماهنگي قضائي، خاطرنشان کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي، فعاليت اين متهم را زير نظر گرفته تا اينکه متوجه شدند وي يک محموله سنگين از ظروف آشپزخانه خارجي را بدون مجوز گمرکي به استان وارد و در يک انبار دپو کرده است.
سردار کاکاوند گفت: ماموران پليس در بازرسي از انبار موردنظر،50 تن انواع لوازم آشپزخانه قاچاق شامل ظروف "چيني"، "شيشه اي"، "آرکوپال" و ... را کشف و يک متهم را در اين راستا دستگير کردند.
اين مقام ارشد انتظامي استان، ارزش برآورد شده اين محموله کشف شده را 30 ميليارد ريال بيان کرد و افزود: کالاهاي قاچاق کشف شده تحويل گمرک شد.
فرمانده انتظامي استان يزد در پايان يادآور شد: متهم کالاهاي قاچاق را از جنوب کشور و بدون مجوز گمرکي به استان يزد وارد و قصد توزيع در بازار يزد را داشت که با تلاش ماموران پليس اين استان دستگير و به دادسرا معرفي شد.
آریا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار